Make up - podkład Revlon ColorStay.

12:34

Cześć dziewczyny, jak minął weekend? ;)

Dziś pokażę Wam mój ulubiony podkład - Revlon ColorStay do cery mieszanej, nr 330 Natural Tan.


(możecie klikać na zdjęcia, aby powiększyć!)

Dla mnie jest to podkład idealny! Cena jest przystępna, podkład jest wydajny, nie jest tłusty, ciężki, nie zapycha, jest trwały, matuje i poprawia koloryt skóry, krycie jest także dobre.


Początkowo myślałam, że jest on zbyt ciężki, ale nadaje się także na lato, bardzo dobrze stapia się ze skórą, występuje w 2 opcjach: dla skóry suchej i normalnej oraz tłustej i mieszanej. Gama kolorystyczna jest bogata, a podkład zawiera filtr SPF 6, zawsze coś. Podkład w Douglasie kosztuje 59zł, ja kupuję taniej na Allegro u sprawdzonego sprzedawcy, nie wiem jak z cenami w innych drogeriach, ale na pewno są podobne. Można go dostać też w niektorych Rossmannach, jest na nie promocja 29 zł :)

Trwałość, wg producenta to aż 16 godzin, nie jest to aż tak gruba przesada, kiedy pomaluję się rano do wieczora mam podkład na twarzy, ew. przypudrowuję się na wieczorne wyjście lub poprawkowo, ale nigdy nie poprawiam podkładu, nie ma takiej potrzeby. Jeśli nie umyjecie od razu miejsca na dłoni gdzie znajdował się podkład, zostanie Wam po nim lekki ślad, którego wodą nie zmyjecie, a jedynie mleczkiem do demakijażu, to zdecydowanie świadczy o jego trwałości.


Opakowanie, solidna szklana buteleczka, plastikowa zakrętka, nie pęka, łatwo się odkręca, butelka jest nieco ciężka, ale przy upadku na pewno nie pęknie, podkład nie wycieka, buteleczka jest przeźroczysta, niestety jak widać na zdjęciu nie ma żadnego dozownika, ale nie jest to problem, gdy się przyzwyczaimy. Podkładem trzeba przed użyciem wstrząsnąć, staje się on gęsty i nie ma problemu z aplikacją na dłoń, nic nam nie ucieka, a po kilku użyciach łatwo nam nałożyć taką ilość jaką potrzebujemy.



Konsystencja, może wydawać się na pierwszy rzut oka, tłusta, ciężka... nic bardziej mylnego. Podkład najlepiej nakładać na dłoń i rozprowadzać palcami, pod wpływem ciepła łatwo się go rozprowadza, a produkt dobrze się stapia ze skórą. Pamiętajcie, że efekt matu pojawi się, gdy podkład stopi się ze skórą, nie aplikujcie dużej ilości, gdyż po kilku sekundach kolor może lekko ściemnieć.

Wydajność, możecie wierzyć lub nie, ale przy codziennym używaniu moja pierwsza buteleczka była ze mną przez 6 miesięcy! Podkład jest super wydajny, już niewielka kropla wystarczy nam do makijażu twarzy i szyi. Czasem lepiej wydać trochę więcej na podkład, który jest porządny i wydajny, niż na niewiele tańsze np. z Rimmela, które wymagają poprawek w ciągu dnia i są o wiele mniej wydajne i zaraz trzeba kupić następny. 

Zapach, śmierdzi, ale nie jest to mocny smród i nie przeszkadza, a na pewno nie utrzymuje się na twarzy, jeśli Wasz podkład jest rzadki i nie ma smrodku na 100% jest to fake.


A teraz kawałek mojego polika przed i po. Nie zwracajcie uwagi na różnicę kolorystyczną, buzi nie opalam, po Egipcie zdążyła mi się już "sprać" a że reszta ciała jest o wiele ciemniejsza, muszę używać nieco opalonego koloru by nie wyglądać jakbym sobie doczepiła twarz. Moja cera nie jest jakoś super problematyczna, ale mam cerę mieszaną, rozszerzone pory i zdarza mi się czasem jakieś małe zaróżowienie czy mini niespodzianka. Podkład zdecydowanie wygładza skórę, nie wysusza, nie podrażnia, świetnie poprawia koloryt buzi bez efektu maski, kryje drobne wypryski (przy większych zalecam użycie korektora) i zaczerwienienia, matuje na długo i minimalizuje rozszerzone pory, jak dla mnie to najlepszy podkład jaki miałam. Spełnia swoje funkcje i nie straszy ceną. Kiedyś nawet wychodząc ze sklepu zaczepił mnie jakiś chłopaczyna i powiedział, że musiał mnie zaczepić, bo mam świetną cerę haha :D Także... polecam! :)


ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE ;)

PS. Wygrałam rozdanie u vexgirl i otrzymam BB Kremy :) jestem w szoku i bardzo się ciesze, nagroda jest świetna, a ja nigdy nic nie wygrywam hehe. Spodziewajcie się recenzji! :)

Zobacz także inne posty

24 KOMENTARZE