Make up - Róże Inglot.

20:28

Pogoda w Polsce co roku to gorsza, a lata tyle co kot napłakał... A ostatnio to już taka zmienna, duchota, deszcz, słońce, zimno... aż głowa mnie od tego boli, choć nigdy nie reagowałam w podobny sposób. Tęsknię za Egiptem,ale tylko jeśli chodzi o morze i pogodę...
A teraz do rzeczy :)
Róże Inglota - posiadam dwa.




Chłodniejszy i bardziej intensywny róż nr 81 (matowy, dobry na chłodniejsze dni, także na zimę, ale latem też nie zaszkodzi jeśli ktoś lubi taki)  oraz nr 99 delikatniejszy, bardziej brzoskwiniowy ze złotymi drobinkami, dobry na lato i do opalenizny ;) ten już nie jest matowy, ładnie i delikatnie rozświetla.
Muszę przyznać, że nie mam dużego doświadczenia z różami, używałam głównie bronzera, aż wstyd się przyznać, ale tak było :) Postawiłam więc na bezpieczną opcję w kamieniu i wieloma męczyłam twarz by dopasować jakiś kolor i myślę, że w końcu się udało ;)  Opakowania Inglota są proste i podobają mi się, trwałe, nie pękają, przynajmniej mi się to nigdy nie zdarzyło. Jakość jest dobra, za dobrą cenę, za 19 zł (nie wiem czemu na Wizażu pisze, że 13) otrzymujemy 2,5 g produktu nie tylko do policzków, możemy używać go do ciała, do modelowania twarzy, jako cienie, niektóre dziewczyny używają róży pod błyszczyk. Róż jest trwały i wydajny, jest dobry jakościowo. Jeśli jeszcze nie używałaś różu i nie wiesz na co się zdecydować to kup ten z Inglota ;) Myślę o kilku pędzelkach od Inglota, głównie o tym do różu, gdyż mam dwa, z włosia naturalnego i syntetycznego i oba jakby mnie uczulały... mam plamki tam gdzie położyłam produkt, jakby mi ktoś piąchą przywalił :P Do 5 min znikają, może któraś ma pomysł co to może być i może mi polecić dobry i nie drogi pędzel? Ten z Inglota jak próbowałam ich róży nie stwarzał mi takiego problemu, więc może się skuszę.




Wybaczcie jakość moich polików, ale nigdzie się dziś nie wybieram, więc zrobiłam sobie dzień bez makijażu :)
A teraz się pochwalę, bo rzadko coś wygrywam to się cieszę hehe, na forum Enas wygrałam taką oto kartę :D



Na pewno się przyda, muszę zrobić małe paznokciowe zakupy :)



Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i obserwowania, odwdzięczę się :) 
Ania

Zobacz także inne posty

6 KOMENTARZE