Moda - Torba w kwiaty PROMOD + przypomnienie o rozdaniach.

15:31

Ach, jak upalnie... ale wolę żeby było tak niż zimno i szaro ;)
Lato wróciło, więc pochwalę się Wam moją wakacyjną torbą upolowaną na drugiej przecenie w Promodzie, za 47 zł.


Nie robiłam zdjęć, gdyż torba ta wygląda na profesjonalnych identycznie jak w realu.
Jej wymiary to długość 48cm, wysokość 38cm i długość uchwytów 25cm.
Niestety to co mi się w niej nie podoba, to pasek, nie jest on praktyczny jeśli chodzi o tak dużą torbę, reguluje się nieznacznie i nie można go odczepić... Mi przeszkadza.
Torba jest duża i oczywiście pakowna, wewnątrz znajduje się logo Promod, wyścielona jest brązowym materiałem, całość wydaje się być dobrą robotą póki co, nic się nie pruje. Kieszonki standardowe boczna na zamek i jedna kieszonka na telefon. Oczywiście wykonana jak wszystko Made in China.
Torby jak mówi metka nie wolno prać w wodzie, wybielać, prasować, suszyć mechanicznie i nie prać chemicznie.
Materiał 90% to poliester, a 10 % bawełna ( i to zapewne ten szorstki materiał wewnątrz torby). Uchwyty, boki i podstawa eko skórka. Zamek standardowy. 
Brudzi się jak to jasny materiał, ale łatwo się ja czyści, choć skoro nie można jej prać to zastanawiam się co przy większym zabrudzeniu i czy przy częstszym pocieraniu brudnego fragmentu te piękne kolorki nam się nie spiorą od tej "groźnej" wody.


Ogólnie nie jest to najgorsza robota, kolory mi się bardzo podobają jak i sam kwiatowy wzór, który bardzo lubię. Brąz ładnie się tutaj komponuje. Torba co prawda mogłaby być mniejsza, bo na co dzień tyle w nią nie ładuje, a na plażę szkoda ją brać gdyż się wybrudzi. Pierwotnie kosztowała bodajże 169 zł, co moim zdaniem jest dużą przesadą! Po pierwszej przecenie 69 zł i za taką cenę znalazłam ją na Allegro, ja na szczęście kupiłam ją za 47 zł i uważam, że więcej niż 69 zł nie jest ona warta.
A jak Wam się podoba?  

PRZYPOMINAM O ROZDANIACH

Pozdrawiam, Ania :)

Zobacz także inne posty

10 KOMENTARZE