Paznokcie - Lakier Eveline Colour Instant nr 628.

13:10

Cześć dziewczyny :) Ostatnio nie miałam czasu ani weny na notkę i konkretne komentarze u Was, lato wróciło pewnie na chwilkę, więc trzeba korzystać.

Dziś pokarzę Wam wysławiony na blogach przez promocję w  Biedronce lakier Eveline Colour Instant Fast Dry & Long Lasting nr 628.






Nie jestem fanką lakierów, mam krótką płytkę, nie mam cierpliwości do malowania paznokci i czekania aż lakier wyschnie, a i tak zawsze mi się gdzieś uciapie i że po kilku dniach lakier odpryskuje lub się wyciera, to nie dla mnie, ogólnie mam zawsze przedłużone, ale gdy nie mam czasu lub chęci na to by sobie wystylizować paluszki maluję je głównie w odcienie różu, brzoskwini lub czerwieni. Kolor tego lakieru jest idealny na lato i super będzie się komponował z opalonymi dłońmi.




Kolor 628 to ciepły oranż z drobinkami, których niestety na paznokciach nie widać.
Lakier nie jest za gęsty ani za rzadki, nie śmierdzi, wygodnie się go aplikuje, jak ze schnięciem? Radości nie miałam z tym czekaniem, przynajmniej 10-15 min, a i tak gdzieś mi się zdarzyło zrobić sobie mini ślaczek,a laikiem nie jestem ;)
Krycie ok, mi wystarczą 2 warstwy.



Trwałość, z tym nie jest najgorzej, do 4 dni spokojnie wytrwa na paznokciach, a używałam go bez top'a. Kupiłam go za 5,99 zł w Biedronce. Cena regularna to jakieś bodajże 7 zł.
Wynik? Polecam :) Choć wiem, że z tymi lakierami to dziwna sprawa, komuś jeden i ten sam kolor (np. brudny fiolet z tej serii) bombluje i odpryskuje, a inna blogerka jest zadowolona...




Zapraszam Was także na moje aukcje na Allegro muszę się pozbyć kilku rzeczy, więc będę przez kilka dni systematycznie wystawiać różne rzeczy, głównie po 10 zł, więc może znajdziecie coś dla siebie :)

Kupiłam też sobie odtwarzacz mp3, bo mam dość odtwarzacza w swoim telefonie, a była duża promocja, w sklepie obok kosztował 149 zł,  ja znalazłam wyprzedaż serii w Carrefourze za 79,98 zł no to się skusiłam, oczywiście po wyszpiegowaniu haczyków w sieci, ale żadnych nie było :D




PS. Pamiętajcie o sierpniowych rozdaniach! http://shopping-of-wena.blogspot.com/2011/08/rozdania-rozdania.html




Pozdrawiam, Ania :)

Zobacz także inne posty

16 KOMENTARZE