Perfumy - Chanel - Coco Mademoiselle FM nr 18.

22:54

Cześć, dziś przedstawię kolejne perfumy marki FM. Tym razem będzie to już odpowiednik i to nie byle jaki, bo marki Chanel.




Chanel - Coco Mademoiselle, FM nr 18, 30 ml, dostępne w zaperfumowaniu 20% za 33,80 zł oraz 30% za 42,35 zł.

Bardzo lubię ten zapach! Jest taki dziewczęcy, a zarazem kuszący!
Nuty zapachowe: pomarańcza, grejpfrut, bergamotka, jaśmin, róża, paczula, wetiwer, piżmo, wanilia.
Nr 18 należy wg klasyfikacji FM do perfum prowokujących, czyli jest to dyskretne zaproszenie do filtru. Co prawda nie pamiętam kiedy ostatni raz wąchałam Chanelkę, ale gdy poczułam zapach z próbki tego odpowiednika, nie miałam wątpliwości, że muszę go mieć! Sama próbka, którą miałam na nadgarstku utrzymywała się bardzo długo, powiedziałabym nawet, że trudno było mi się pozbyć tego zapachu, kilka myć dopiero pomogło, ale wiadomo, że próbki są mocniejsze, jednak buteleczka zawiera perfumy, które pachną tak samo jak próbka i są tak samo trwałe. Naprawdę warto spróbować. Mała buteleczka zmieści się do torebki.
Więcej o firmie FM znajdziecie w zakładce na górze, a recenzje znajdziecie w wyszukiwarce po prawej stronie na górze, zachęcam do korzystania z niej to ułatwia szukanie wybranych treści :)

A Wy, znacie firmę FM, korzystacie, jakie są Wasze typy? :)

Pozdrawiam, Ania :)

Proszę, oddaj głos na mojego bloga w rankingu, dziękuję :)
KLIK!

Zobacz także inne posty

24 KOMENTARZE