Perfumy - Waniliowe perfumy FM.

00:56

Hej ;) napiłam się RedBulla i szaleję na blogach :P
Film "Geneza planety małp" moim zdaniem fajny, mogę go polecić, choć mi było szkoda tych małp i się popłakałam, ale ja już tak mam ;)

A dziś prześwietlę dla Was perfumy, które rozpoczęły moją przygodę z firmą FM.



Jest to waniliowa woda toaletowa 50 ml za 33,80 zł,  seria owocowa.

Dostałam je kiedyś w prezencie, pomyślałam, że to jakiś badziew, pewnie nie trwałe, a zapach jest mulący... i się zdziwiłam. Buteleczka była prosta, zapach po rozpyleniu mocny, ale za chwilę zamieniał się w przyjemny zapach słodkiej wanilii, nie mulił, nie bolała mnie od niego głowa.
Popsikałam się rano i pojechałam załatwiać sprawunki, po 3h spotkałam się z koleżanką, która stwierdziła, że się nieźle wypachniłam i że zapach się jej bardzo podoba. Nie była ona jedyną osobą, która to mówiła, więc zadowolona zamówiłam sobie i paru osobom na Allegro kolejną sztukę. W końcu postanowiłam, że sama zostanę dystrybutorem dla własnej korzyści, przetestowałam z siostrą, mamą i TŻem kilka perfum i każde z nas jest zadowolone. Mój ojciec kupił perfumy Adidas - Black, niestety nie ma go już w ofercie, psikał się oszczędnie, a cały dom pachniał! Są to naprawdę świetne odpowiedniki za dobrą cenę, warto spróbować i się przekonać. Muszę zaznaczyć, że moja siostra ma fioła na punkcie oryginalnych marek głównie na perfumach, miała ich już sporo, a te z FM przypadły jej do gustu. Nadmieniam także, że to, że jestem teraz ich dystrybutorem nie wpływa na moja opinię o ich produktach, nikomu nie mam zamiaru niczego wciskać ;) ja nie z tych...Za tą cenę warto spróbować.

Lista perfum oraz kilka słów o FM tutaj.

Pozdrawiam, Ania :)



(zdjęcie: Google Grafika)

Zobacz także inne posty

10 KOMENTARZE