Pielęgnacja - Avon Planet Spa tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA.

13:03

Jako, że o stopy trzeba dbać cały rok, nie tylko wtedy, kiedy odkrywamy je latem, do domowego zabiegu pedicure warto dołączyć odpowiedni krem na noc.
Dziś przedstawię, póki co mój ulubiony, tropikalny z serii Spa marki Avon.


Jego cena regularna wg KWC na Wizażu to 27,90 zł, w nowym katalogu jest on niedostępny, promocje na niego zdarzają się 2 razy w roku, ale można go dorwać w sklepie Avon za 12,90 zł.


Od producenta:
Masło shea pozyskiwane jest z orzecha z drzewa masłowego. Bogate w witaminy, doskonale odżywia, nawilża i regeneruje suchą skórę, chroniąc ją przed agresją czynników zewnętrznych, w tym promieni UV. Krem wygładza szorstkie, suche pięty i łokcie, zmiękcza zrogowaciały naskórek, zawiera kwasy owocowe.

Moja opinia:

Zapach - intensywny,ciężki, ale mi się podoba, choć wiem, że wiele osób drażni, dość długo utrzymuje się na skórze, krem stosuję na noc, a rano przed umyciem dłoni jeszcze go lekko czuć.

Konsystencja -  średnio gęsta, ale nigdzie nam nie "ucieknie", łatwo się rozprowadza i wchłania, jednak zostawia tłusty film, dlatego nie polecam stosować kremu na dzień.
Krem jest bardzo wydajny.


Działanie - można go stosować codziennie, nie są wymagane wcześniejsze domowe zabiegi pedicure, stopy rano są miękkie, krem zapobiega nadmiernemu rogowaceniu skóry i jej pękaniu, przy bardziej problematycznych stópkach zalecany jest po pedicure, aby się odpowiednio wchłonął. Przy mniej wymagających stopach efekty są widoczne od razu. Można go stosować także na łokcie, ja stosuję także na kolana, gdyż jego powłoka zostaje mi na dłoniach, w które wmasowuję resztę, jak już wspomniałam jest wydajny.

Opakowanie - wygodne, widać ile mamy kremu i możemy wybrać go do końca, opakowanie się nie niszczy, jak to jest z niektórymi, które lubią po kilku użyciach gdzieś nam pęknąć.

Póki co jest to mój najlepszy krem nocny na stopy,a jaki jest wasz ulubieniec?

Pozdrawiam, Ania :)



Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE