Pielęgnacja- Jadwiga.

23:28




Dzisiaj chciałam Was zapoznać z polską firmą Jadwiga. Niektóre z Was już ją znają, a te które chcą się o niej dowiedzieć więcej zapraszam tutaj. 


Kilka słów ode mnie. Firmę poznałam w mojej szkole, w grudniu 2010 r. wcześniej o niej nie słyszałam. Miałam szkolenie, z którego jestem zadowolona, firma  ma siedzibę we Wrocławiu, ich produkty są naturalne, naprawdę składy mają o wiele lepsze niż inne marki, a że się nie reklamują i nie skupiają się na bajeranckich opakowaniach ich produkty są tanie. Po szkoleniu otrzymujemy rabat 33,33% ;)
Żeby nie robić z tego posta orędzia do narodu opiszę po krotce  produkty do cery mieszanej.





Krem Matująco-Antybakteryjny do skóry tłustej i mieszanej.


Ten krem jest o wiele lepszy niż wiele drogich kremów. Trochę już ich przerobiłam i póki co ten jest moim numerem jeden, kupiłam go w promocji, z moim rabatem jego koszt wyniósł jedyne 10 zł, standardowa cena to 24 zł za 50ml.
Z serii antybakteryjnej jest kilka produktów wartych uwagi, na wypryski polecana jest papka antybakteryjna, cieszy się dobrą opinią.
Mam cerę mieszaną, strefa T świecąca jak latarnia morska, rozszerzone pory i zaskórniki. Ten krem mnie nie uczula, nie podrażnia, świetnie współgra z innymi kosmetykami, nie wysusza i nie ściąga skóry, dobrze i na długo matuje!
 Konsystencja jest papkowata koloru brudnej bieli, dobrze się ją rozprowadza, szybko się wchłania jesli nasza twarz jest dokładnie oszuszona, zapach jest delikatny i przyjemny.
Jako, że jest to krem antybakteryjny może czasem troszkę popiec, gdy na jego drodze stanie jakieś podrażnienie (nawet którego my nie widzimy) czy rana.
Krem jst wydajny, niestety składu Wam nie podam, bo był na pudełeczku, ale dla zainteresowanych jest na stronie sklepu, link podam na końcu notki.

Następnie Polski Tonik Ziołowy, cera mieszana


Po użyciu tego tonika nie mam takiego uczucia ściągnięcia jak po innych markach, szybko wysycha, nie pozostawia filmu na skórze, nie podrażnia, nie wysusza, jedyne co mi w nim przeszkadza to zapach... przypomina olejek migdałowy do ciast. 
Tonik współgra z innymi kremami, sam matuje na dość krótko, ale z kremem efekt utrzymuje się naprawdę długo, konkretnegio czasu Wam nie podam, bo każdy jest inny i to zależy także od czynników zewnętrznych.

Ja go stosuję rano przed kremem, na noc nawilżam i regeneruję skórę.Cena standardowa toniku to 19,50 zł za 200 ml.


Opakowanie jest wygodne, spokojnie możemy regulować ile produktu aplikujemy na wacik, niestety w YR opakowanie jest baznadziejne... jest tam zakrętka i... dziura. Ten tonik oprócz tego, że jest tańszy jest lepszy i wydajniejszy niż ten z YR (jego recenzja tutaj).

Podsumowując, polecam ich produkty, na pewno jeszcze nie raz o nich napiszę na blogu. A te, ktore przedstawiłam dzisiaj otrzymują ode mnie 5! :) 

Ich produkty można kupić bezpośrednio u nich SKLEP JADWIGA.


Pozdrawiam, Ania :)

Zobacz także inne posty

18 KOMENTARZE