Pielęgnacja - Sebo Specific Yves Rocher

15:15

(żródło: www.yves-rocher.com)


Yves Rocher, marka Francuska, kosmetyki naturalne, biodegradowalne. Lubię tą firmę choć nie powiem, ze szaleję za nią tak jak moja mama ;) Niestety u nas w mieścinie jest tylko jeden sklep tej marki, a Panie, które tam sprzedają mam wrażenie, że są tam za karę… Jest na to rada. Sprzedaż wysyłkowa, powyżej 79 zł przesyłka gratis. Warto też zaopatrzyć się w kartę stałego klienta i za każdy zakup nabijać punkty, a później wymieniać na nagrody. I pamiętajcie! Przy założeniu karty sprawdźcie co Wam się należy! Ja np. nie otrzymałam 8 obiecanych próbek, ale, że już wyjeżdżałam na wakacje to się nie upomniałam...



Moja siostra używa kosmetyków Yves Rocher do skóry naczynkowej, a mama do suchej. Są zadowolone. A mi z cerą mieszana niestety trudno dogodzić ;) 

W skład serii Sebo wchodzi: ( w kolejności od tych, które stosowałam)
- Krem zwężający pory na dzień i na noc  50ml/49 zł
- Krem nawilżająco matujący na dzień  50ml/49 zł
- Matujący tonik 2 w 1 150ml/28 zł
- Oczyszczający krem do mycia twarzy 125ml/32 zł
- 2w 1 mleczko + tonik 150 ml/28 zł
- Delikatny peeling oczyszczający 150ml/28 zł
- Korektor na niedoskonałości  2x4ml/45 zł
- Mini zestaw (2x krem 15 ml i 2w1 mleczko + tonik 50 ml) 14,90 zł

A teraz pora na moją recenzję:


Niestety skończył mi się jakiś czas temu, a w Internecie nie ma podanego składu…
Moje wrażenia, hmm… na początku ściągał skórę, używałam go tylko na noc, jednak przez jakiś czas spełniał swoje zadanie, później skóra mi się przyzwyczaiła. Opakowanie solidne, szklane,  kremowo żelową konsystencja, zapach jak dla mnie przyjemny. Jednak za tą cenę można znaleźć coś lepszego, bo krem szału nie robi.



Na dzień, spełniał swoje zadanie z tonikiem, zmatowił, ale nie na długo, bez odpowiedniego podkładu po jakimś czasie moja skóra się przyzwyczaiła i zaczynała się błyszczeć, z czasem bywało różnie, zależało od pogody. Zdecydowanie można znaleźć coś lepszego w tej cenie.



Tonik, przyjemny zapach, ładnie oczyszczał i matowił skórę, jednak bez kremu, niezbyt przyjemne uczucie ściągnięcia.


Krem… nie wiem dlaczego nigdzie nie było wspomniane, że zawiera dość ostre, drobne ziarenka peelingujące… Myślę, że to dość istotne, ale jak widać firma nie. Chciałam coś delikatnego do codziennego mycia twarzy. Ten produkt jeszcze mam, tubka niepraktyczna, wchodzi w rowki wilgoć i zabarwia na brązowo co nie wygląda estetycznie.
Skład: woda, kaolin (glinka kaolinowa, pochodzenia mineralnego), alcohol denat. ( środek rozpuszczający), gliceryna ( z grupy środków skażających,rozpuszczających), zea mays starch (skrobia kukurydziana?),Magnesium Aluminum Silicate (konserwanty), Butylene Glycol (emolienty), Aluminum Starch Octenylsuccinate (regulator lepkości, substancja ochronna), Polyethylene, Cetyl Alcohol, Cocamidopropyl Betaine, Ceteth-20, Xanthan Gum, Parfum, Salicylic Acid (kwas salicylowy), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Pyridoxine HCL, Allantoin (alantoina, nawilża, łagodzi podrażnienia, wygładza), Sodium Hydroxide, Hexyl Cinnamal, Tocopherol, Propylene Glycol, Tetrasodium EDTA, Scutellaria Baicalensis Extract, Fusanus Spicatus Wood Oil, Mangiferin, CI 19140, CI 42090.

Podsumowując: produkty dostałam w prezencie, były w promocji. Inaczej stwierdziłabym, że prezent przepłacony. Nie miewam wyprysków, mam tylko zaskórniki  i świeci mi się czoło. Na początku zestaw radził sobie już lepiej, później bez wspomagaczy wychodziłoby mu to kiepsko, a zaznaczam, że korzystałam z tych produktów przełom zimy i wiosny. Pory były zwężone, przez jakiś czas, bardziej długotrwałej poprawy nie zauważyłam. Skóra może i oczyszczona, ale i ściągnięta, jak to, przecież producent zapewniał nawilżenie… Plus to na pewno wydajność i jak dla mnie zapach oraz opakowania kremów i toników. Czy któraś z Was używała tych produktów? Może macie inne wrażenia? :) Jak dla mnie Yves Rocher ma dużo super produktów, ale te mnie nie zachwyciły, lecz jak już wspomniałam w tej kwestii (jeśli chodzi o pielęgnację twarzy) mi się chyba nigdy nie dogodzi.


W następnej notce: żel pod prysznic Yves Rocher oraz bronzer do twarzy, zapraszam!




Zobacz także inne posty

4 KOMENTARZE