TAG - 10 pytań kosmetycznych.

11:45

Otagowała mnie Karciana, dzięki ;)




Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu


1. Używasz kolorowych cieni do powiek,czy neutralnych?
Głównie neutralnych, beże, brązy, złota, szarości, czarny, kolorowe rzadko.

2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?
Zdecydowanie wolę błyszczyki, ale nie lepiuchy. Jeśli już sięgam po szminkę dodaję trochę bezbarwnego błyszczyka. 

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Nie zawsze, często płaci się za markę, a skuteczność jest taka sama jak w tanich produktach, a koszt produkcji bardzo niski.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Używam. Lubię róże, nadają taki naturalny i dziewczęcy look. 

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Puder matujący :D

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak, niestety w wieku 19 lat miałam problemy z żołądkiem co fatalnie odbiło się na mojej twarzy... 

7. Używasz filtrów?
Muszę się przyznać, że rzadko... Jeśli się opalam, to używam tylko na znamiona i twarz, na codzień jeśli chodzi o twarz to zabezpieczenia mam tylko tyle co w kremie i podkładzie.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Podkład lub krem, chociaż liczy się jakość, cena to pojęcie względne, nie zawsze co drogie jest dobre lub lepsze od tanich produktów.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Używam i polecam! To ważny produkt w pielęgnacji.

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Hmmm Kim Kardashian, Megan Fox...Marylin Monroe, ale szalu nie ma ;)


Blogi, które taguję: (kolejność przypadkowa ;)

Otagowuję tylko 5 blogów, gdyż 12 to za dużo, bo wtedy kolejny tag będzie zataczał błędne koło. Jeśli macie ochotę, czujcie się otagowane :)

Chciałabym także spytać, czy ktoś dodawał mnie na bloglovin? Ponieważ jestem tam, a nie zakładałam tak konta. Teraz nie wiem, co z tym fantem zrobić.

Pozdrawiam, Ania :)





Zobacz także inne posty

12 KOMENTARZE