TAG - 7 makijażowych faktów o mnie.

13:24

Do zabawy zaprosiła mnie Agnieszka, dzięki ;)



Zasady są takie:
1. Napisz kto przyznał ci tę nagrodę.
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom.


7 makijażowych faktów o mnie :)

1. Nie opalam buzi, a mam opalone ciało, więc zawsze muszę nakładać podkład lub krem tonujący.
2. Wychodzę z domu bez makijażu, ale nie zapuszczam się daleko ;) hehe
3. Kiedyś stosowałam tylko bronzer, teraz bardziej lubię róż do policzków.
4. Uwielbiam błyszczyki, niestety wszystkie mam w odcieniach różu, jeden tylko wpada w czerwień, a poluję na śliczną brzoskwinkę, niestety jeszcze nie znalazłam takiego koloru, który mi siedzi w głowie…
5. Nie wyobrażam sobie mojego makijażu oczu bez kreski, obojętnie pod jaką postacią, kreska musi być! :)
6. Muszę farbować brwi henną lub poprawiać je cieniem, gdyż są za jasne do moich włosów i rzęs, a do tego są rzadkie.
7. Zawsze używam zalotki, ponieważ mam długie, ale grube i przez to ciężkie rzęsy i sama maskara ich nie podkręci na długo.

To by było na tyle, pierwsze co mi wpadło do głowy ;)
Nominuję tylko 5 bloggerek, bo 15 to zdecydowanie za dużo i jest to nieco bez sensu. Jeśli jednak macie ochotę wejść do zabawy, czujcie się zaproszone :) 
 Moje nominacje: (blogi wybrane losowo)






Zobacz także inne posty

1 KOMENTARZE