Włosy - spray z filtrem UV.

23:19

Dobry wieczer :) Słońca co prawda u nas w Polsce tyle co nic, ale wszystkie te, które uciekają do "ciepłych krajów" powinny mieć ze sobą nie tylko filtr do ciała, twarzy, ale i do włosów. To zapobiegnie ich przesuszeniu i blaknięciu włosów farbowanych, a wtedy pozostała intensywna pielęgnacja będzie bardziej skuteczna. Ja osobiście szukałam jakiś lepszych niż ten, który Wam zaraz przedstawię, ale nie wiem czy ja jestem bardziej ślepa niż myślę czy w moim "wspaniałym" mieście są pewne braki... Co prawda w jednym fryzjerskim spotkałam się z tego typu kosmetykami, ale były one bardzo drogie.




W Rossmannie znalazłam za jakieś 6 zł spray SPF2, 150 ml w poręcznej buteleczce w sam raz do plażowej torby. Zapach nie był zły, produkt nie sklejał włosów, nie zmatowił ich ani nie przetłuszczał. W gruncie rzeczy jakiś spektakularnych efektów ochrony nie było, ale moje włosy nie były aż tak spragnione maseczek, wystarczyła odżywka. Sądzę, że byłyby w gorszym stanie bez jakiegokolwiek zabezpieczenia.


Taaaak, dobrze widzicie skład... alkohol na 2 miejscu!? Rzeczywiście ta witamina B5 , której tam pewnie jest tyle co kot napłakał albo i w ogóle by coś pomogła przy takiej obstawie... Włosy pięknego wyglądu ani super błysku nie miały, produkt z alkoholem prędzej wysuszy, ale zaryzykowałam i go użyłam, no i jednak nie wysuszył moich włosów, ale może to był efekt jakiś innych czynników? 
Nie wiem, w każdym bądź razie nie miałam wiórów na głowie, ani super wyblakłego koloru. Ale nie polecam ze względu na ten alkohol. Można sobie zrobić więcej szkody niż pożytku. Warto kupić coś innego. Dobrym i tanim produktem, lecz niestety baaardzo trudno dostępnym jest dwufazowa mgiełka do włosów z serii Słoneczna Ochrona od Joanny.
A Wy pamiętajcie by chronić nie tylko skórę, ale także znamiona, oczy i nasze włosy! :)

Muszę Wam powiedzieć, że jestem bardzo podekscytowana gdyż udało mi się nawiązać współpracę z firmą SYNESIS, lecz (nie)stety cieszą się tak dużym zainteresowaniem, że na paczkę do testów będę musiała nieco poczekać, ale firma jest warta cierpliwości, więc oczekujcie i moich recenzji :D

A tak w ogóle to bardzo się cieszę, że blog się rozwija, że nie zamarł w miejscu. Miło mi, że ktoś tutaj zagląda i przybywa obserwatorów, mam nadzieję, że blog będzie się nadal rozwijał, a Was będzie coraz więcej. Dziękuję tym co już są ze mną :)

Proszę, zagłosujcie na mojego bloga w rankingu, będę bardzo wdzięczna! :)


3majcie się ciepło! :)

Zobacz także inne posty

12 KOMENTARZE