Włosy - szampon Joanna Czarna Rzepa.

Dziś pogoda dopisywała, ale nie skorzystałam, bo miałam paznokciową robotę...
Obiecałam, że napiszę coś o szamponach do włosów przetłuszczających się, nie mam z tym zbytniego doświadczenia, gdyż moje włosy przetłuszczają się w normie. Ale znam problem, bo moja Mama się z tym boryka.
Przedstawię jeden z Jej ostatnich szamponów, którego sama kilka razy użyłam.



Szampon Joanna z Czarną Rzepą, nie jest trudno dostępny, a koszt to ok. 6 zł, na pewno do 10 zł go kupimy spokojnie. 

Co nam obiecuje producent?
 O cudownych właściwościach czarnej rzepy słyszałam, ale i o jej smrodzie... cóż, szczerze zapach szamponu mnie napawa wstrętem, niestety, ale czarna rzepa strasznie śmierdzi, ale jak ktoś wytrzyma to podziwiam :) Przez ten zapaszek szampon zaraz wydaje nam się naturalny... otóż tak nie jest, oto skład:
AML i SLS przodują...  bardzo nie lubię tej wszędobylskiej pary... a na początku składu jak dla mnie to dyskwalifikacja kosmetyku. Ale gdy z niewiedzy po niego sięgnęłam, to muszę przyznać, że jak przeżyłam smrodek rzepy moje włosy błyszczały się, były miękkie i sypkie, może dla bardzo przetłuszczających się włosów będzie dobry na codzień, jednak innym nie polecam, gdyż ta para składników może wyrządzić więcej złego niż dobrego.
Polecam płukanki z czarnej rzepy, naturalne oczywiście, na wypadanie i wzmocnienie włosów, nadaje się także do przetłuszczających, ale moim zdaniem lepsza jest pokrzywa czy łopian. Szukajcie w produktach tych składników, a strzeżcie się chemii, jest jej zdecydowanie wszędzie zbyt wiele to niech chociaż nie przoduje w składach. Płukanki łatwo zrobić w domu, wystarczy kupić w zielarskim za grosze i zaparzyć. Sama stosuję takie płukanki ze skrzypu, gdy mam więcej czasu na SPA dla moich włosów.
Produktami godnymi polecenia za niewielką cenę mogą być te z firmy Fitomed lub Joanna seria Apteczka Babuni, może mieć mniej chemiczny skład.
Podsumowując, nawet za zapach bym nie skreśliła, bo moje włosy były po nim naprawdę w dobrej kondycji, ale skład mnie nieco odstraszył. Choć dla bardzo przetłuszczonej główki lub raz na jakiś czas może być ;)

Może Wy możecie coś polecić dla takich osób, oczywiście nie z górnej półki, bo nie o tym mój blog :)

Pozdrawiam, Ania :)

Proszę, oddaj głos na mojego bloga w rankingu, dziękuję :)
KLIK!




JOANNA RZEPA Joanna Rzepa Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do wypadania 200ml

Nowoczesna formuła szamponu łagodnie myje i dokładnie, lecz delikatnie usuwa nadmiar łoju.
Zawiera czynniki, które skutecznie zmniejszają przetłuszczanie się włosów i skóry głowy: wyciąg z czarnej rzepy, procyjanidy z pestek winogron oraz kompleks trzech ziół: pokrzywę, łopian i chmiel.
Składniki te działają również wzmacniająco i tonizująco, dzięki czemu włosy zyskują witalność, puszystość i naturalny połysk.
Specjalnie dobrana kompozycja zapachowa gwarantuje miły zapach po zastosowaniu preparatu oraz zwiększa przyjemność stosowania.
Opakowanie
200ml
JOANNA RZEPA Joanna Rzepa Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do wypadania 200ml

Nowoczesna formuła szamponu łagodnie myje i dokładnie, lecz delikatnie usuwa nadmiar łoju.
Zawiera czynniki, które skutecznie zmniejszają przetłuszczanie się włosów i skóry głowy: wyciąg z czarnej rzepy, procyjanidy z pestek winogron oraz kompleks trzech ziół: pokrzywę, łopian i chmiel.
Składniki te działają również wzmacniająco i tonizująco, dzięki czemu włosy zyskują witalność, puszystość i naturalny połysk.
Specjalnie dobrana kompozycja zapachowa gwarantuje miły zapach po zastosowaniu preparatu oraz zwiększa przyjemność stosowania.
Opakowanie
200ml

JOANNA RZEPA Joanna Rzepa Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do wypadania 200ml

Nowoczesna formuła szamponu łagodnie myje i dokładnie, lecz delikatnie usuwa nadmiar łoju.
Zawiera czynniki, które skutecznie zmniejszają przetłuszczanie się włosów i skóry głowy: wyciąg z czarnej rzepy, procyjanidy z pestek winogron oraz kompleks trzech ziół: pokrzywę, łopian i chmiel.
Składniki te działają również wzmacniająco i tonizująco, dzięki czemu włosy zyskują witalność, puszystość i naturalny połysk.
Specjalnie dobrana kompozycja zapachowa gwarantuje miły zapach po zastosowaniu preparatu oraz zwiększa przyjemność stosowania.
Opakowanie
200ml

12 komentarzy:

  1. Miałam go i jakoś mnie nie przekonał.. zapach mi nie przeszkadzał, ale na przetłuszczajace się włosy też nie pomógł - mimo, że lubię firmę Joanna to ten szampon się im nie udał :(






    Zerkajcie, jeśli chcecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś szampon z czarną rzepą ale z innej firmy, już teraz nie pamiętam, ale był genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś "rzucił mi się w oczy" ale zrezygnowałam z niego i nie kupiłam. Zapach... jak dla mnie szampon musi pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy tego szamponu. Moje włosy nie przetłuszczają się szybo a wolę te ładnie pachnące szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwaga! Ztagowałam Cię na blogu! :) Zagłosowałam w tym rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon chociaż moje włosy są raczej suche. I oczywiście się nie sprawdził, nawet jeśli chodzi o podstawę czyli mycie...

    OdpowiedzUsuń
  7. No to wynik jest jeden, nie polecamy tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moze szampon i dobry,ale zapach ma koszmarny

    OdpowiedzUsuń
  9. altera z rossmana:)polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam, że Czarna Rzepa jest świetny a tutaj kuku: SLS i inni koledzy

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za komentarz! :)

Na pytania odpowiadam pod danym postem.
Autoreklamy i obraźliwe komentarze będą usuwane!

Nagrody

Nagrody

Pliki Cookies

Pliki Cookies

Prawa autorskie

Prawa autorskie