Zakupy - Biedronka.

14:08

Zakupy, mała rzecz a cieszy :D Dobrze, że byłam z TŻem, bo bym marnie skończyła, kupiłabym pewnie wszystkie dostępne zapachy peelingów i masła…
Pewnie te produkty już spotkałyście na innych blogach  lub same je posiadacie.
Ale się pochwalę co sobie kupiłam :) jeszcze świeże i nie rozpakowane, tylko dobrałam się do peelingu i masła by powąchać.




(od lewej, od góry)
- 2 farby Garnier bez amoniaku  z lusterkiem za 16,99 zł (dobra cena, jedna taka farba kosztuje 13-15zł)
- maseczka drożdżowa Soraya 2,70 zł (ponoć dobra, więc stwierdziłam, że spróbuję i ja, choć nie mam wyprysków, ale za to walczę z porami i zaskórnikami :< )
- BeBeauty, peeling do ciała Mango 7,99 zł (musiałam go mieć! :) )
-BeBeauty, masło do ciała Afryka 7,99 zł (zapach mi się podoba, choć myślę, że nie wszystkim przypadnie do gustu, główna nuta zapachowa to bergamotka, zapach jest cięższy i może się kojarzyć z kadzidełkami, ale ja takie zapaszki też lubię, a gdybym mogła jeszcze bym wzięła zapach Azja i Brazylia…)
- pomadka ochronna owoce świata 2,99 zł (to nie dla mnie, była jeszcze róża i wanilia, pomadka zawiera wosk pszczeli, wit. E i filtr UVA)
- BeBeauty, micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy 4,99 zł (użyłam raz, na razie wywarł na mnie pozytywne wrażenie, zobaczymy co będzie dalej, na jakimś blogu wyczytałam pochwały, więc nie może być źle)
- lakier Eveline z nowej szybkoschnącej wersji Colour Instant, kolor 628, 5,99 zł (bardzo mi się spodobał kolor, a lakierów mam mało, bo raczej noszę przedłużane pazury, tylko czasem robię sobie przeźroczyste pod lakier, ale najczęściej używałam czerwieni, teraz mam ochotę na inne kolory:) a ten wygląda super do opalenizny).

A do tego podglądnęłam na jednym z blogów te szafeczki (16,99 zł), fajna sprawa, myślę czy by jeszcze jednej nie kupić. Szufladki są pojemne, na mniejsze kosmetyki, biżuterię, leki… W końcu zrobię porządek i będę miała wszystko na widoku.


 

 Zabieram się do testowania, więc wkrótce możecie się spodziewać recenzji tych produktów. Przypominam, że promocja Tajemnice Piękna trwa do 16 sierpnia.

Jako, że dziś okropna pogoda, a tani wtorek w Heliosie wybieramy się z TŻem na „Genezę planety małp” film ma dosyć wysoką ocenę, więc zobaczymy. Może już go widziałyście?
Jakie macie pomysły na spędzanie czasu w takie „piękne” ostatnimi czasy polskie lato? 
Zapraszam do komentowania i obserwowania, na pewno się odwdzięczę! ;)

Pozdrawiam, Ania :)

Zobacz także inne posty

6 KOMENTARZE