Make up - E.L.F. Studio Kabuki Face Brush.

19:06

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pędzel, który uratował moją twarz.
Wielofunkcyjny pędzel kabuki marki E.L.F., która znana jest z odpowiedników znanych i drogich marek.
Zapraszam do recenzji! :)


Pędzel wykonany z syntetycznego antybakteryjnego włosia Taklon, przystosowany do nałożenia produktów typu: róż, bronzer, rozświetlacz, puder sypki, prasowany jak i pudrów mineralnych.
Zapewnia łatwy i profesjonalny makijaż, a jego miękkie i łatwe w utrzymaniu włosie eliminuje możliwość występowania podrażnień na skórze szczególnie wrażliwej

Dotychczas do twarzy nie używałam pędzli a puszka, ponieważ wystarczyło, że zrobię sobie rumieniec, a za chwilę miałam plamy jakby ktoś mi przywalił, robiło mi się gorąco w tych miejscach i nie mogłam od razu wyjść z domu. Nie było to przyjemne. Miałam 2 pędzle: z włosia syntetycznego i naturalnego, przy obu był taki efekt. Cieniowanie nimi  rumieńców również nie należało do szybkich... 
Kupując na Allegro paletkę Sleek zwróciłam uwagę na inne przedmioty sprzedającej, było kilka pędzli jednak ostatecznie wybrałam ten, nieco z obawą, że będzie jak zawsze...

Kiedy przyszła paczka, zaraz po paletce Sleek wzięłam do ręki czarne pudełeczko z kabuki, bardzo mnie ciekawił. 

Był w nienaruszonym stanie, mimo, że pudełeczko nie wykazuje specjalnych ochronnych właściwości, jest miękkie. 
Pędzel wyglądał identycznie jak na zdjęciach. Włosie  było gęste i tak miłe w dotyku, że od razu musnęłam nim policzki i... nic się nie stało! Żadnych plam! Aplikowanie nim pudrów, róży, bronzerów i rozświetlaczy jest szybkie, przyjemne i precyzyjne! Od razu stało się łatwiejsze, rumieńce wyglądają lepiej i łatwo się nim modeluje twarz.
Nie gubi włosia i łatwo się czyści. Zmieści się w każdej kosmetyczce. Gorąco polecam!



Wymiary: 
Długość włosia ok 4,5 cm
Średnica ok 5,5 cm  
Cena: kupiłam na All za 29.99 zł

Zobacz także inne posty

11 KOMENTARZE