Make up - maskara Max Factor 2000 Calories Dramatic Look.

11:49

Cześć Dziewczyny ;) Wróciłam z Wrocławia, ale niestety zakupów zero. Miasto to jest strasznie meczące, a mnie po nocnych szaleństwach złapało przeziębienie i nie miałam mocy... Teraz już mogę oddychać przez obdarty nos i zaraz Was nadrobię ;)
Z niecierpliwością czekam na paczki, w poprzedniej notce możecie pisać co Was najbardziej interesuje.
A teraz na tapetę wrzucę tusz marki Max Factor.



Moje rzęsy są grube i długie, ale ciężkie, niestety bez zalotki się nie obejdzie, a potrzebuję tuszu, który utrzyma jej skręt i nie sklei rzęs. Niestety oprócz utrzymania skrętu zalotki i podkreślenia rzęs, tusz niczym mnie nie zachwycił. Miał on super pogrubiać rzęsy, cóż... Colossal od Maybelline lepiej pogrubia.

Szczoteczka jest tzw. starego stylu. Ma to swoich zwolenników, którzy nie przepadają za nowoczesnymi silikonowymi szczoteczkami. Mi to szczerze bez różnicy.
Co mi się w tym tuszu nie podoba i rzuca się w oczy zaraz po wyciągnięciu szczoteczki? Jest gęsty i szczoteczkę trzeba oczyszczać z grudek.
Szczoteczka jest standardowych wymiarów, łatwo się nią operuje. Nie skleja rzęs, ale trzeba uważać ile tuszu się na niej znajduje, bo zrobimy sobie nóżki pająka. 

Tusz jest koloru głębokiej czerni, nie zasycha, jest wydajny, nie osypuje się na rzęsach i nie uczula, nosze soczewki kontaktowe i jestem alergikiem, mi oczu nie podrażnia. Łatwo się go usuwa płynem do demakijażu, niestety jak już wspomniałam jest gęsty, ma tendencję do robienia grudek na szczoteczce i łatwo nim przedobrzyć,a  do tego w moim odczuciu nieco wolno schnie.

Na pewno nie jest to mój ulubiony tusz i nie kupiłabym go w cenie regularnej ok. 39 zł, choć nie jest to wybitnie drogo, jednak tusz nie jest tak dobry jak np. Masterpiece, który bardziej mi przypadł do gustu. 
Poniżej dla porównania zdjęcia przed i po.

kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć


Przy okazji, jeśli mogłybyście poświęcić 30 sekund i ocenić skomponowany przeze mnie zestaw w konkursie Rossmanna, byłabym bardzo wdzięczna :) nie będę spampwać, a kilka głosów się przyda.


Zobacz także inne posty

14 KOMENTARZE