Moda - Zegarek w pierścieniu.

11:37

Dzisiaj będzie zamiast kosmetycznie to o małym dodatku-gadżecie. Modne nadal są pierścienie, o tak, podobają mi się, ale raczej jestem przyzwyczajona do jednego małego świecidełka od mojego M.
Przypadkiem natknęłam się na kupiony przez mamę w KappAhl'u pierścień z zegarkiem. Rodzicielka kupiła go dla siebie jednak tarcza jest zbyt mała, musiałaby zakładać okulary hehe ;)




Może nie jest mega bajerancki, tarcza nieco tandetna (środek), ale mi super bajer na palcu nie potrzebny. Wygląda jak zwykły zegarek na bransoletce, ale mini rozmiarów, chodzi bez zarzutu, nawet kilka razy się zapomniałam przed myciem rąk i go nie ściągnęłam.


Szybko można sprawdzić godzinę, koleżanki patrzyły czasem dziwnie, gdy zapytana o godzinę patrzyłam na dłoń, ale pomysł takiego pierścionka im spodobał gdyż słyszały póki co tylko o zegarku na wisiorku. A ten gadżet nie jest nowy.


 Jestem ciekawa ile pochodzi i czy się nie zetrze, niby nie powinien, ale wiemy jak to jest z tym "niby". A jak Wam się podoba? Osobiście uważam, że taka biżuteria jest całkiem fajna, bo też funkcjonalna.


 Na stronie sklepu się z nim nie spotkałam na Allegro także nie, ale kosztował chyba 39.90 zł (cena standardowa). Nieco drogo, ale w cenie promocyjnej warto kupić.

Zobacz także inne posty

13 KOMENTARZE