Paznokcie - Lakier Inglot nr 843.

20:39

Hej ;) Jutro mam pierwsze zajęcia w nowym roku szkolnym w szkole kosmetycznej. Lubię pracownię kosmetyczna, z torii zawsze mam 5 i 4, ale jest kilka rzeczy, oprócz lenia i śpiocha, przez które nie koniecznie mam ochotę tam iść... Najgorsze jest to, że znowu robią tak, że zajęcia są weekend w weekend a nie co 2 tygodnie, niby dobrze, bo nie tracimy zajęć, jest to w formie odrobienia tych, które przepadną, ale kiedy mam studia czuję się zwyczajnie zmęczona... od poniedziałku do piątku uczelnia, a później sobota i niedziela, zamiast relaksu, chwili dla siebie, jakiejś imprezy, wycieczki...znowu szkoła, siedzenie kilka godzin w ławce, bo pracownia to jeszcze leci, więc nie jest źle, a i upiększyć się można. Ok, koniec mojego marudzenia...
Dziś zaprezentuję Wam lakier Inglota, znany i lubiany, ale w moim póki co ulubionym kolorze 843, zapraszam do recenzji! :)



Zapach: nie ma uciążliwego smrodku.
Konsystencja: średniogesta, łatwo się aplikuje. Jedna warstwa średnio kryje, 2 warstwy wystarczą w zupełności.
Pędzelek: mały i płaski, wygodny w aplikacji lakieru.




Trwałość: bez podkładu i top coat'u mam go 5 dni bez szwanku, nie odpryskuje, a jedynie końcówki mogą się lekko ścierać, myślę, że i tydzień z bazą posłuży.
Wysychanie: w zależności od grubości warstwy do 10 minut.
Buteleczka: duża, solidna, szklana.
Cena: 20 zł za trwały i piękny kolor, a do tego aż 16 ml!


Kolor jest moim zdaniem piękny, chłodny, lekko landrynkowy róż, z metalicznym blaskiem. Bardzo mi się podoba!

Inglot oferuje bogatą gamę kolorów i rodzajów lakierów, matowe, metaliczne, brokatowe, pastelowe... Nie zawierają szkodliwego toluenu (rozpuszczalnik szkodliwy dla ukł. oddechowego, krwionośnego,nerwowego, nerek i wątroby) , formaldehydu (substancja żrąca i rakotwórcza), ftalanu dibutylu (rozpuszczalnik, toksyczny i łatwopalny, wpływa na rozrodczość, może działać szkodliwie na płód) i kamfory (łatwopalna i szkodliwa, może uczulać, działać na drogi oddechowe).


Miłego weekendu, wypoczywajcie! :)

Zobacz także inne posty

21 KOMENTARZE