Perfumy - Close2You LUNA.

11:02

Dzisiaj pora na recenzję zapachu Luna, który otrzymałam od firmy Close2You do testów. 
O tej firmie możecie poczytać w mojej prezentacji tutaj. Jest to drogeria internetowa a zarazem producent własnej marki perfum.



Luna - perfumy  o owocowo-leśnym zapachu, który uwodzi i porywa - jest "magnetyczny",  hipnotyzuje jak pełnia księżyca. Luna stworzona jest dla kobiet, które chcą być oryginalne i niepowtarzalne.

Zapach tajemniczy, zmienny i zaskakujący, który pobudza wyobraźnię. 

Dla kobiety, która chce zwrócić na siebie uwagę,  nie pozwala o sobie zapomnieć.


Nuty zapachowe

nuta głowy ( zmysłu )
hiacynt, magnolia

nuta serca ( łącząca )
konwalia, fiołek, irys

nuta bazowa ( głębia zapachu )
piżmo, paproć, jaśmin

100 ml cena standardowa 68 zł (aktualna cena promocyjna 59 zł)




Do testów otrzymałam "torebkową" wersję próbki i od razu myślałam, o tym czy później uda mi się wykorzystać "psikacz" ;)


Sam zapach jest przyjemny, delikatny, ja co prawda wolę nieco inne, bardziej wyraziste nuty zapachowe, ale znacznej większości kobiet taki subtelny zapach się spodoba. Do pracy, do szkoły i na co dzień, a jeśli ktoś nie lubi mocniejszych zapachów to i na imprezę będą jak ulał. 

Testy zaczęłam od nadgarstka, sprawdzałam po jakim czasie i po ilu myciach rąk zapach zniknie ze skóry, niestety nie czułam go zbyt długo... Poperfumowałam siebie, wsiadając do samochodu chłopaka liczyłam na jakieś "ale się wyperfumowałaś!", ale nic...  Spytałam o zapach, nie było go czuć mimo, że dopiero co się wypsikałam, za to kiedy wyciągnęłam perfumy i 2 razy się poperfumowałam uderzyła nas mocna i dusząca woń zapachu, aż zaczęłam kichać i musiałam otworzyć okno, po chwili zapach stał się już przyjemny, ale jego trwałość nie była tak długa jak zapewniał producent... niestety. Co prawda czułam przyjemny lekki zapach na włosach czy ubraniach, ale dla otoczenia myślę, że nie był on wyczuwalny.



Opakowania perfum są subtelne i ładne, idealne na prezent, cena za 100ml nie jest wygórowana. Mamy możliwość przetestowania perfum przed zakupem, wystarczy zamówić interesujące nas próbki i samemu sprawdzić zapach i trwałość.


Teraz pora na testy mniejszych próbek zapachów, które otrzymałam, o nich będę pisać już hurtem, bo jest ich kilka.


* Zaznaczam, że otrzymanie przeze mnie tego produktu do testów, nie wpłynęło na moją recenzję.

Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE