Wyjazd do SPA! :) + zapowiedź rozdania.

17:55

Cześć dziewczyny! 
Nie będzie mnie teraz przez 2 dni, ponieważ relaksuję i pięknie się w SPA Afrodyta w Ośnie Lubuskim :) 





Otrzymałam darmowy pobyt wraz z pakietem SPA, mogłam wybrać spośród 10 dostępnych, ja wybrałam:

• KOSMETYKA TWARZY
indywidualnie dobrany zabieg pielęgnacyjny
• HYDRODRENAŻ
pobudza układ krwionośny i limfatyczny oraz w połączeniu ze specjalnie dobranymi preparatami relaksuje i działa wyszczuplająco
• MASAŻ KLASYCZNY
podstawowa klasyczna technika masażu; wpływa na poprawę stanu mięśni, obniża ich napięcie
• DE LA MER GŁOWY

masaż głowy techniką manualną, przywraca równowagę energii ciała

kliknij na zdjęcia, aby powiększyć


 Będzie także uroczysta kolacja w pięknie i elegancko urządzonej restauracji a później dyskoteka z karaoke. Mogę także korzystać z basenu, jacuzzi i saun, a także z porannej gimnastyki.




Mam nadzieję, że pogoda nie będzie marna, [choć ponoć ma padać i nie być zbyt ciepło :( ], bo Pensjonat jest położony w ładnej okolicy, jezioro, las, miło by było pospacerować.


Jestem bardzo podekscytowana, gdyż nie sądziłam, że w najbliższym czasie będę miała możliwość relaksowania się w SPA, nie są to tanie rzeczy. Cieszę się tym bardziej, bo z racji zawodu bardzo mnie interesuje i ciekawi jak to wszystko wygląda.
W sobotę spodziewajcie się relacji :)
Stronę ośrodka macie tutaj. 

Mam także dla Was niespodziankę, po powrocie szykuję moje pierwsze rozdanie! ;) Na chwilę obecną jest 48 obserwatorów, mam nadzieję, że po powrocie licznik przekroczy półmetek. Liczę także na to, że będzie Was coraz więcej, a rozdanie pomoże się bardziej rozwinąć blogowi, choć dla mnie ważniejsze od licznika czy komentarzy jest fakt, że ktoś chętnie tu zagląda i, że może mu w czymś pomogłam.

Ania.

zdjęcia: pensjonat-afrodyta.pl, aby powiększyć, kliknij.

Zobacz także inne posty

17 KOMENTARZE