Make up - Onyx żelowy korektor do brwi firmy Delia.

15:57

Dzisiaj przedstawię Wam produkt znany i popularny wśród Bloggerek. Jest to żelowy korektor marki Delia - seria Onyx.

Korektor występuje w kolorze czarnym i brązowym, ja używam akurat brązu.




Produkt ten jest przeznaczony nie tylko do podkreślenia i poskromienia Waszych brwi, ale i do ich pielęgnacji. Został on nagrodzony w 2008 roku tytułem "Doskonałość roku 2008" przez Twój Styl.


Co pisze producent:

Żel-korektor do brwi DELIA z serii ONYX to unikalny produkt przeznaczony do pielęgnacji brwi,
jako jedyny zapewnia jednocześnie: 

- przyciemnienie,
- nabłyszczenie,
- odżywienie
- i optyczną regulację brwi

Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana trójkątna szczoteczka sprawia, że korektor jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.



Moja opinia:

Muszę się całkowicie zgodzić z producentem. Produkt jest wydajny, tani (koszt na Allegro to od 9-11 zł za 9 ml) + koszty wysyłki, na All opłaca się go zamawiać przy okazji innych zakupów), dostępność, internet, czasem można go spotkać w Naturze i prywatnych drogeriach. Żel jest dosyć rzadki, ale nie wylewa się, nie spływa z brwi, łatwo się go nakłada, nie przesadzajmy jednak z ilością gdyż możemy posklejać brwi, nie wygląda to ładnie... Korektor, no cóż, śmierdzi, ale chemiczny smrodek nie utrzymuje się na brwiach.  Na początku możemy mieć uczucie ściągnięcia i sklejenia, zanim korektor nie wyschnie, a schnie szybko, można się do tego przyzwyczaić i później nie mamy już takiego wrażenia.

Przed: brwi z pozostałościami henny, która je przyciemnia i nadaje kolor brązowy, bez tego mają jeszcze bardziej "mysi" kolor.
Moje brwi, są rzadkie, ale długie i grube, często sprawiały mi wiele trudności. Po pierwsze, gdy się robią za długie lubią się kręcić, "czochrają się", są rzadkie i jasne. Na rzadkie brwi ten korektor jakoś specjalnie nie pomoże, ale jesli mocniej dociśniemy barwi przyciemni lekko także skórę, do tego typu brwi można zastosować albo makijaż permanentny albo mój sposób czyli henna w proszku na skórę i włoski, niestety ze skóry dość szybko się ściera, dlatego drugi dobry sposób to cień (kredka daje zbyt przerysowany wygląd), nie wyobrażam sobie jednak makijażu bez tego korektora, korekta cieniem poszła w odstawkę, look jest bardziej naturalny i oszczędzamy czas, a i na henne nie zawsze mam czas, a korektor świetnie sobie radzi. Brwi są poskromione przez cały dzień, ale nie sklejone, ich kształt wygląda od razu lepiej, włoski są przyciemnione i lekko nabłyszczone, ogólnie ich kondycja po tym produkcie jest rzeczywiście w porządku, a henna trzyma mi się 2 razy dłużej!
Polecam! :)

Po dodaniu korektora do brwi, po wyschnięciu nie ma już takiego połysku.



I po w makijażu, trochę mnie światło raziło ;)


A Wy, jakie macie sposoby na swoje brwi? :)

Przy okazji zapraszam do polubienia strony bloga na FB :)

Zobacz także inne posty

11 KOMENTARZE