Paznokcie - Mollon Cosmetics lakier Pro i lakier z ekstraktem z bambusa.

17:22

Dzisiaj obiecana recenzja lakierów Mollon Cosmetics, kilka słów o firmie, możecie przeczytać w mojej prezentacji współpracy tutaj. Jest to firma kosmetyczna, która opiera się na francuskiej technologii, w jej ofercie znajdziemy pudry, róże, fluidy, bazy pod makijaż,korektory, cienie do powiek, maskary, pomadki, pomadki ochronne i kredki do ust oraz bogatą gamę lakierów do paznokci, także tych do użytku profesjonalnego, bazy, top coat'y PRO, odżywki i zmywacze do paznokci oraz profesjonalne preparaty do pielęgnacji stóp.









Od firmy otrzymałam dwa lakiery do paznokci, kolor Red Flamenco (wnioskuję po kolorystyce na stronie) seria PRO. Jest to utwardzający lakier do paznokci z serii profesjonalnej, 15ml.





















Oraz lakier z ekstraktem z bambusa, kolor nr 8 Rotten Green. Również bogata gama kolorów, bardziej oryginalnych niż w serii PRO, zawiera również składniki aktywne, 12 ml.









O lakierze z serii PRO:
Linię MOLLON PRO NAIL LACQUER tworzy KOLEKCJA 20 super trwałych, szybkoschnących lakierów do paznokci.
Formuła lakieru została wzbogacona w utwardzacz, który przedłuża trwałość lakieru do 7 dni.
Wysoka jakość komponentów zapewnia idealną konsystencję lakieru. Wyrafinowaną, klasyczną gamę kolorów uzupełniają odcienie ekstrawaganckie, na każdą porę roku, dnia i każdą okazję.
Profesjonalny pędzelek, doskonale rozprowadza lakier na płytce paznokcia, nie tworząc smug.
3Free – wolne od toluenu, formaldehydu i DBP.

 

Moja opinia:
Piękna, klasyczna i seksowna czerwień! Lakier jest spory i wydajny, konsystencja jest średnio gęsta, łatwo się go aplikuje, pędzelek jest standardowej wielkości. Czy jest szybkoschnący, to nie zauważyłam, czas schnięcia standardowy do 10 min, krycie natomiast jest świetne, jedna warstwa wystarczy, żadnych smug, natomiast trwałość... tutaj bez top coat'u nie pociągnie długo, końcówki pościerały mi się już na drugi dzień, mimo, że nie wykonywałam żadnych prac domowych, więc jak na lakier z serii PRO to cieniutko...
Gama kolorystyczna jest w moim typie, a każdy znajdzie coś dla siebie.
Cena to około 20 zł za 15 ml. Dostępność produktów można sprawdzić tutaj.



Lakier z ekstraktem z bambusa: 
 Regenerująca formuła lakierów oparta na naturalnym ekstrakcie z bambusa. Zawarte w nim krzemionka i proteiny są doskonałym środkiem na zdrowe i piękne paznokcie.
Aktywne składniki zawarte w lakierze:
  • wzmacniają i utwardzają płytkę,
  • przyspieszają wzrost paznokci,
  • przedłużają trwałość lakieru.

Lakiery nie zawierają kamfory, toulenu i formaldehydu - składników szkodliwych lub mogących wywołać uczulenia.
Kolekcja 20 inspirujących kolorów - doskonała konsystencja lakierów oraz nowatorski, płaski pędzelek (560 włosków) umożliwiają wykonanie manicure jednym pociągnięciem pędzelka!



Moja opinia:
Niestety kolor lakieru nie był dla mnie trafiony, zgniła zieleń z shimmerem, może i ciekawa, ale niestety nie dla mnie....A szkoda, bo gama kolorystyczna świetna! Kolor lakieru na paznokciu równie ciemny co w opakowaniu, lakier jest prawie czarny. Pomalowałam tylko jednego pazurka do testów (musiałam je skrócić do szkoły kosmetycznej;( ), konsystencja i trwałość taka sama jak u poprzednika, aplikacja bardzo wygodna, super pędzelek, krycie rewelacyjne i bez smug, czas wysychania 10 min. Czy rzeczywiście odżywia paznokcie, trudno mi było to sprawdzić na jednym paznokciu, jedno co mogę od siebie powiedzieć, to, że nic z zewnątrz (a z wewnątrz w znikomy sposób możemy na porost wpłynąć i to głównie jeśli występują zaburzenia) nie wpłynie na wzrost paznokci, ponieważ macierz, odpowiedzialna za wzrost naszego paznokcia jest ukryta pod skórą i tak samo jak włosy mają swój cykl wzrostu tak samo i paznokcie, więc tutaj cudów nie ma i nie będzie (no chyba, że ja żyje w błogiej nieświadomości i ktoś mnie oświeci, bo może w szkole nauczono mnie bzdur;) ), ale co do odżywiania to już bardziej możliwe.
Cena to 8 zł za 12ml. Dostępność produktów można sprawdzić tutaj.




Bardzo mi miło, że liczba moich obserwatorów przekroczyła magiczną setkę, oby tak dalej! :) Przypominam o rozdaniu do 15.10., już szykuję kolejne gifty, myślę, że ciekawsze, więc jak tylko liczba obserwatorów przekroczy 150 zaproszę Was na kolejne rozdanie!

Przy okazji zapraszam do polubienia strony bloga na FB :)

I do zakupów na moim profilu Szafa.pl
klik! 


* Zaznaczam, że otrzymanie przeze mnie tego produktu do testów, nie wpłynęło na moją recenzję.

Zobacz także inne posty

23 KOMENTARZE