Perfumy - Close2You, recenzja druga.

15:59

Cześć Dziewczyny :) dzisiaj pachnący post! Kolejny o firmie Close2You, jeśli nie znacie, zapraszam do prezentacji firmy tutaj, a recenzje o perfumach Luna, które już opisywałam przeczytacie tutaj.

Oprócz Luny o większej pojemności dostałam mini próbki zapachów, które dzisiaj opiszę.


Kolejno:
Lunę już opisałam w osobnej recenzji.

Amelia : to perfumy o świeżym błyskotliwym, kwiatowym i aromatycznym zapachu - podkreślające wewnętrzne piękno kobiety , uwalniające najskrytsze emocje.
Zapach o dwóch obliczach -  radosny a zarazem ciepły i otulający.
Amelia jest dla aktywnych, nowoczesnych kobiet, pełnych pasji, które cenią wszystko, co niezwykłe i indywidualne.

Nuty zapachowe

nuta głowy ( zmysłu )
pittaspora, bergamotka

nuta serca ( łącząca )
irys, muszkatołowiec

nuta bazowa ( głębia zapachu )
piżmo,wanilia

Moja opinia: trwałość trudno mi oceniać, ze względu na próbkę, ale zapach bardzo mi się podoba! Jest w moim typie. Kobiecy, kwiatowy, przyjemny.

cena promocyjna 43 zł 50ml 


Noah Sport: zapach męski, więc nie będę go tutaj dokładniej opisywać, ale muszę przyznać, że jego zapach jest świeży i kupiłabym go mojemu mężczyźnie, myślę, że większości by się spodobał.
Woda toaletowa o świeżym, pełnym energii zapachu stworzona  dla mężczyzn pewnych siebie, którzy podejmują wyzwanie i dają z siebie wszystko, aby osiągnąć swój cel. Świerza a jednocześnie zmysłowa.

cena promocyjna 48 zł 50 ml

Mia: o owocowo-kwiatowym zapachu stworzone są dla pewnej siebie kobiety, szukającej miłości i spełnienia. Idealny lekki zapach na lato. Mia to zapach pogodnego letniego dnia - bukiet fantazji, oddania i szczęścia. Sprawia, że świat pięknieje. Dla młodych kobiet, które są spontaniczne - jednocześnie słodki i świeży.

Nuty zapachowe

nuta głowy ( zmysłu )
mandarynka, bergamotka

nuta serca ( łącząca )
jaśmin, orchidea, czarna porzeczka

nuta bazowa ( głębia zapachu )
piżmo, cedr, drewno sandałowca

Moja opinia: świeży i orzeźwiający zapach, rzeczywiście na  lato będzie świetny, ale nuty zapachowe nie są w moim typie, nawet piżmo i bergamotka tutaj nie pomaga, zapach kojarzy mi się z typowymi kwiatowymi zapachami. Jeśli ktoś takie lubi to będzie zadowolony.

cena promocyjna 44 zł 50ml
Leila: o świeżym, kwiatowo - korzennych nutach stworzone zostały z myślą o kobietach  zmysłowych i subtelnych, które pragną podkreślić swoją kobiecość i wydobyć naturalne piękno. Leila to zapach podkreślający  kobiecość,  który pobudza i uwalnia zmysły. Dla kobiet, które słuchają własnych  pragnień  - są świadome swoich  silnych  i słabych stron, śmiałych i uwodzicielskich.

Nuty zapachowe

nuta głowy ( zmysłu )
hiacynt, pieprz

nuta serca ( łącząca )
jaśmin,irys, drzewo sandałowe

nuta bazowa ( głębia zapachu )
paczula, wetyweria, piżmo
 
Moja opinia: to po Amelii drugie perfumy, które mi się podobają, mają charakter, choć nie są duszące i ciężkie.

cena promocyjna 56zł 75ml

Ines: o intrygującym i urzekającym zapachu, stworzone dla kobiety pragnącej osiągnąć sukces, pewnej siebie i zdecydowanej. Ines jest zapachem mocnym a zarazem orientalnym i uwodzicielskim, niezwykle wyrafinowanym. Dla nowoczesnej i eleganckiej kobiety, której zmysłowość i sukces uzupełniają się.

Nuty zapachowe

nuta głowy ( zmysłu )
sycylijska pomarańcza, bergamotka

nuta serca ( łącząca )
róża, orientalny jaśmin

nuta bazowa ( głębia zapachu )
paczula, wanilia, białe piżmo
Moja opinia: na wieczór będą świetne, są co prawda nieco duszące, ale jeśli ktoś lubi perfumy typu Angel, będzie zadowolony, gdyż poniekąd te perfumy mi je trochę przypominają.

cena promocyjna 43zł 50ml

Noah: kolejny męski zapach, o orzeźwiającym, wyrafinowanym i bardzo męskim zapachu, który wyróżni się wśród innych. Dla mężczyzny, który ma styl i klasę. Zdecydowanego i pewnego siebie, który nie zważając na reguły podąża za swoimi inspiracjami i pasjami .
Też są w porządku, choć bardziej podoba mi się wersja Sport.

cena promocyjna 48zł 50ml


Zapraszam także do zapoznania się z moim poradnikiem, jak kupować perfumy :)

Zobacz także inne posty

8 KOMENTARZE