TAG - Tell Me About Yourself Award.

16:35

Zostałam otagowana przez: damski-swiat i beautywizaz, dzięki dziewczyny! :)


Zasady
  • napisz kto przyznał Ci nagrodę
  • napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
  • nominuj 15 blogerek 

7 faktów o mnie:

1. Jestem nerwowa, a jak się wkurzę to strasznie klnę, ale nigdy nie robię tego w miejscach publicznych, wstydzę się tego :< strasznie to nie eleganckie i staram się to zmienić.
2. Boję się ciemności, demonów, godziny 3 w nocy hehe,  mam też lęk wysokości, ale ze mnie tchórz :P
3. Mam 169cm wzrostu, ale zawsze chciałam mieć 165 ;)
4. Nienawidzę wódki i do tego nawet po drinku boli mnie brzuch, lubię za to bardzo whisky, malibu i tequilę.
5. Jestem starą zazdrośnicą ;>
6. Potrafię być baaaaardzio wredna, ale tylko dla tych, którzy na to zasłużyli!
7. Kiedyś paliłam... niestety, 3 lata. Rzuciłam i jestem z siebie dumna, wiem, że można, bo moja mama i siostra po wielu latach też rzuciły.Teraz wszystkie nie znosimy tego smrodu!

To tyle z przypadkowych faktów :) Nie taguję nikogo, bo tag tak krąży od pewnego czasu na bloggerze, jeśli masz ochotę, czuj się OTAGOWANA! :)

Zobacz także inne posty

5 KOMENTARZE