Włosy - Marion, mgiełka termoochronna.

22:13

Dziś był "wielki dzień", zapisałam się w końcu na prawo jazdy :) Długa i kosztowna droga przede mną...
Ostatnie moje zakupy były też kosztowne, więc do końca miesiąca mam post na kosmetyki, ale mam wiele oczekujących recenzji, więc blogowi wyjdzie to na dobre :D
Przy okazji mała informacja, czytelnicy, którzy nie posiadają konta Blogger ani Google, mogą także komentować bloga, proszę się tylko jakoś podpisać :) Udzielajcie się, bo to sprawia mi radość, wtedy wiem, że nie piszę w eter, a ten blog istnieje nadal dzięki moim czytelnikom! Dziękuję.

Dzisiaj przedstawię Wam coś co powinno być na każdej łazience jeśli stylizujecie włosy za pomocą wysokiej temperatury. Mgiełka termoochronna - Marion.
Spotkałam ją na KWC, tania, ale średnio dostępna w moim mieście, znalazłam ją w końcu w sklepie kosmetyczno-fryzjerskim.



Zapłaciłam za nią 8,60 zł/ 130ml.
Nadaje się przed suszeniem suszarka, stylizowaniem włosów lokówką, prostownicą, przed wszelakimi zabiegami z użyciem ciepła.
Mgiełka otrzymała nagrodę Qltowy Kosmetyk 2010.


Co obiecuje nam producent?

-włosy po mgiełce są miekkie i elastyczne (zgadzam się)
- nadaje im zdrowy wygląd i aksamitny połysk (niestety moim zdaniem po tej mgiełce moje włosy są lekko matowe, czasami błyszczą się, ale już nie tak jak bez jej użycia)
- zapobiega elektryzowaniu i puszeniu się włosów (moje włosy rzadko są skłonne do takich reakcji, więc trudno mi stwierdzić)



Mgiełka bardzo przyjemnie pachnie, opakowanie jest proste czarno-czerwone, spray jest wygodny, psika dosyć duży obszar, mgiełka nie skleja i nie przetłuszcza włosów, wystarczy jej nie wielka ilość, nie obciąża wtedy włosów, jest wydajna i naprawdę pomaga.
W Legnicy można ją kupić np. w sklepie fryzjersko-kosmetycznym obok Galerii Gwarnej.


Warto używać takich kosmetyków, gdyż zawsze to lepsza ochrona, nawet jeśli Wasze włosy są mocne i zdrowe, nie zawsze takie będą, a lepiej zapobiegać niż leczyć, a włosy już zniszczone nie polecam dodatkowo obciążać stylizacją, a odżywiać. Odstawić prostownicę i suszarkę, bo włosy nie ważne jak pięknie ułożone, naprawdę piękne będą dopiero wtedy, gdy będą zdrowe.

Zobacz także inne posty

16 KOMENTARZE