Make up - Clinique podkład Even Better.

Przy zakupie korektora pod oczy w Douglasie, otrzymałam kilka próbek podkładów. Wsród nich była niezwykle wydajna próbka podkładu Clinique Even Better, na Allegro dostępna za 2,50 zł, mi wystarczyła na 5 użyć! Mam cerę mieszaną, lekko rozszerzone pory i borykam się z zaskórnikami na nosie, nie mam na twarzy blizn i przebarwień, a podkład jest dla cery z przebarwieniami, ma wyrównywać koloryt skóry, ale u mnie poradził sobie bardzo dobrze, dlatego zdziwiły mnie oceny na KWC...


Najnowszy podkład marki Clinique, o działaniu silnie korygującym. Zapewnia perfekcyjne krycie niedoskonałości - wyrównuje odcień cery, kryje przebarwienia spowodowane starzeniem się skóry. Producent zapewnia, że efekt udoskonalenia kolorytu skóry i poprawy jej wyglądu jest trwały, przy dłuższym używaniu podkładu. Dostępny w 12 odcieniach.

115 zł Allegro, 135 zł Douglas / 30ml


Konsystencja jest lekka, nie nawilża, nie wysusza, nie poskreśla suchych skórek. Bez pudru matującego nasza cera jest rozświetlona i wygląda na zdrową oraz wypoczętą.
Podkład jest trwały (używałam z pudrem transparentnym matującym sypkim Vipera) i wydajny.
Trudno mi stwierdzić jak kryje przebarwienia, bo ich nie mam. Kryje tyle ile normalny podkład, nie jest to w końcu kamuflaż, więc to z czym sobie nie poradził powinien poradzić sobie korektor.         

Zawiera filtr 15 SPF.
Uważam, że podkład sprawdzi się w okresie wiosenno-letnim.
Używałam koloru 05 Neutral. Idealnie wtopił się w moją twarz i ją widocznie wygładził, nie zostawał na ubraniach jeśli gdzieś się otarłam twarzą.

Czy wrócę do tego podkładu? Nie wiem, odstrasza mnie cena, są podkłady znacznie lepsze i tańsze. 
Na pewno nie jest to podkład silnie korygujący! I nie wiem jak z zapewnieniem producenta o trwałym zniwelowaniu przebarwień, coś w to wątpię.


Moja opinia jest całkiem inna niż ta na KWC, może tester jest o wiele lepszy od oryginału?



3 komentarze:

  1. Każdemu pasuje co innego. Miałam kiedyś podkład Superbalanced, ale mnie nie zachwycił, a zapłaciłam za niego, jak za zboże.

    OdpowiedzUsuń
  2. co jak co ale nie za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się wydaję, że jest to jednak (niestety) spowodowane tym, że wszelkie testery/próbki prawie zawsze są o wiele lepszej jakości i trwałości...

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za komentarz! :)

Na pytania odpowiadam pod danym postem.
Autoreklamy i obraźliwe komentarze będą usuwane!

Nagrody

Nagrody

Pliki Cookies

Pliki Cookies

Prawa autorskie

Prawa autorskie