Make up - Modelujący róż do policzków marki Mollon Cosmetics.

17:00

Dzisiaj ostatnia recenzja produktów od Mollon Cosmetics, jeśli nie znacie firmy zapraszam do lektury.
Jeśli chcecie poczytać o produktach, które już zrecenzowałam, zapraszam tutaj :)

Ten post będzie poświęcony modelującemu różowi do policzków z drobinkami, kolor nr 1 - Warm Rose.



MODELUJĄCY RÓŻ DO POLICZKÓW

Dzięki jedwabistej, perłowej, pudrowej konsystencji róż idealnie dostosowuje się do owalu twarzy.
Zawarta w składzie witamina E utrzymuje naturalne nawilżenie skóry, a unikalny składnik Oxynex ST liquid pozwala na trwały kolor przez długi czas użytkowania różu.



Róż ożywi i rozświetli twarz,
nada jej naturalnego blasku.

Pojemność 3 gr, cena ok. 10 zł




Jak widać kolor wydaje się ciemny, ale w rzeczywistości jest delikatniejszy, za to ten brokat to już nie efekt przekłamania, jest go sporo...  Co początkowo mi się nie spodobało, gdyż nie lubię brokatu na twarzy, wędruje on po niej, a dla mnie taki efekt jest mało estetyczny.



Odcień jest w tonacji ciepłej, większości będzie pasować. Na skórze efekt jest delikatniejszy niż w opakowaniu, a brokat, owszem jest widoczny, ale w stopniu minimalnym i nie wędruje nam po twarzy.



Sam efekt jest bardzo naturalny, faktycznie ożywia naszą twarz, choć ja modelowałabym nim tylko policzki ze względu na ten właśnie brokat...

Sam puder pyli, ale nie wydaje mi się by był mało wydajny, teraz używałam go prawie codziennie, a dna jeszcze nie widać. 



Trwałość jest średnia, mam cerę mieszaną, policzki są w stronę cery normalnej i nie sprawiają mi problemów, jednak po jakimś czasie róż trzeba poprawić, bo zdrowe rumieńce zaczynają znikać.

Czy polecam? Tak, nie jest to drogi róż, gama kolorów jest ładna, daje nam subtelny efekt, cena i jakość także jest dobra.


Zobacz także inne posty

8 KOMENTARZE