Podświetlane lusterko kosmetyczne Revlon RV979E.

20:00

Dzisiaj pochwalę się Wam jakie cacuszko sprawiłam sobie na początku października :) W internecie nie ma o nim za wiele informacji... niestety. Spotkałam się tylko ze wzmianką i zdjęciem tego lustra kiedyś na jakimś blogu, ale bez konkretów. Dlatego też przedstawię Wam  bliżej moje profesjonalne podświetlane lusterko kosmetyczne marki Revlon model RV979E.

źródło: ceneo.pl



  • Lusterko do makijażu profesjonalnej firmy Revlon
  • Wysokiej jakości chromowana obudowa
  • Równomierne podświetlenie całej powierzchni lustra
  • Żarówka o mocy 25W
  • Wymiary lustra:  20cmx 20cm ( powierzchnia robocza)
  • Powierzchnia lustra wolna od zniekształceń gwarantuje kryształowo czysty obraz
  • Obrotowa konstrukcja
  • Zasilanie sieciowe
  • Rączka umożliwiająca precyzyjne ustawienie lustra 


Co ja mogę Wam powiedzieć o lustrze? 

Byłam bardzo podekscytowana kiedy przyniósł mi je kurier, jednak uśmiech mi znikł, gdy je zapaliłam, światło wydawało mi się za słabe i za żółte, jednak po jakimś czasie się przyzwyczaiłam no i sprawdzając do światła dziennego moją twarz nie wybuchłam śmiechem, wszystko było ok, zresztą to kwestia żarówki, którą można wymienić, byleby jej wymiary mieściły się w tylnej obudowie.
Żarówka dołączona do zestawu bardzo szybko się nagrzewa, jednak w trakcie malowania nie jest to dla nas odczuwalne.



Obudowa się niestety bardzo brudzi od palców, a rączka do ustawienia lusterka nie jest praktyczna, gdyż także się brudzi i bardzo ciężko "chodzi", więc nie możemy precyzyjnie ustawić sobie lusterka. Nie potrzeba nam baterii, lusterko działa na zasilanie, wystarczy kontakt. Kabel jest dość długi. Wymiary lusterka są w porządku, nie jest ani za duże ani za małe, choć ja bym zmniejszyła nieco ramkę obudowy na rzecz lustra bądź oświetlenia. Oświetlenie jest dookoła lustra i oświetla nam całą twarz, nie razi.



W końcu nie muszę latać po pokoju z kosmetykami szukając światła i tracić rano czas. Stoi na biurku, wystarczy, że otworzę szafkę z kosmetykami i już mogę się malować bez zbędnych kombinacji o każdej porze. Mogę Wam spokojnie polecić to lusterko lub inne tego typu, warto zainwestować.
Ten model kosztuje w internecie od 119 zł bez kosztów wysyłki na Allegro do nawet 249 zł w innych sklepach! Powinno być niby w Saturnie i Media Markt, ale ja niestety na nie nie trafiłam, choć rzekomo kiedyś były tam dostępne... Znalazłam jednak je w sklepie Bielsko-Biała , za 99,90 zł! 

I co sądzicie o takim gadżecie? :)

Zobacz także inne posty

11 KOMENTARZE