Hempz - szampon do włosów farbowanych i bronzer do twarzy z ekstraktem z konopii indyjskiej.

15:11

Jakiś czas temu przedstawiałam Wam firmę Hempz, czyli firmę prosto z USA, której kosmetyki są na bazie wyciągu z konopi indyjskiej. Dzięki tej firmie, możecie mieć marychę na legalu i poznać jej magiczne właściwości estetyczne. Jeśli nie znacie tej firmy, zapraszam tutaj.



Od firmy do testów otrzymałam dwa produkty:





- Szampon do włosów farbowanych


Hempz Color Preserve Shampoo - łagodny szampon do mycia włosów. Chroni blask i głębię koloru włosów farbowanych. Wzbogacony w naturalny olej, wyciąg z konopi i aminokwasy, które wzmacniają strukturę włosa, nadają mu jedwabistą miękkość i wyrazistą barwę. Inhibitory UV zapobiegają zanikowi naturalnych barwników tworząc osłonę termiczną chroniącą włosy przed szkodliwym działaniem powodowanym przez słońce i narzędzia do stylizacji fryzur.

Wersja mini 350 ml / 35 zł (na zdjęciu powyżej 75ml)


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate Lauramide, Dea Hemp Protein, Glycol Distearte, Lactamide Mea, Panthenol, Lianalool, Benzophenone-4, Cannabis Sativa Seed Oil, Sunflower Seed Extract, Mineral Salts, Yellow 5, Blue 1, Red 33, Hydrolyzed Soy Protein, Benzylbenzoate, Limonene.




 Moim zdaniem:

Kiedy zaczęłam używać szamponu, moje włosy miały 67 cm, stwierdziłam, że taka mini tubka (do testów otrzymałam wersję podwójne mini czyli 75 ml) zaraz się skończy, ale starczyła mi... uwaga na 5 razy, a włosy mam gęste. Jeszcze trochę zostało dla mamy na jej krótkie włosy.

Szampon pachnie ziołowo, jak dla mnie bardzo przyjemnie, kolor to ciemna zieleń jak na pierwszym zdjęciu, jest bardzo gęsty, taki glutowaty, opakowanie jest proste i plastikowe bez pompki, trudno wydostać z niego produkt.

Szampon łagodnie myje włosy, nie wysusza ich, nie plącze, są po nim miękkie, lśniące, błyszczące i puszyste. Dobrze się pieni i daje sobie radę z olejami.

SLS na drugim miejscu nieco mnie odsuwa od kupna tego szamponu, na pewno nie jest to szampon do codziennego użytku.

Mimo to,  ten produkt przypadł mi do gustu!


- Bronzer do twarzy So Bronze

Niestety, nie jest on w tej chwili dostępny na stronie, więc nie mam oryginalnego opisu, po krótce przetłumaczę co pisze na tubce:

Bronzer do twarzy So Bronze zapewnia perfekcyjny naturalny efekt opalenizny bez smug.
Specjalna formuła zapewnia naturalny wygląd opalenizny i letni blask na twarzy, opalenizna pojawia się od 2 do 4 godzin. Bronzer wzbogacony jest w rewolucyjna formułę Tri-Nutrient, bez parabenów, do każdego typu cery i karnacji, nie zawiera substancji oleistych.

cena: 75 ml ok. 66 zł


Moim zdaniem:

Bronzer nie ma specyficznego smrodku, choć lekko go czuć, ale da się przeżyć. Efekt muśnięcia słońcem daje natychmiast, złote drobinki rozświetlają subtelnie naszą twarz. Fajny efekt. Czy później bardziej ciemnieje? Może troszeczkę, ale nie jakoś widocznie.


Efekt jest naturalny, łatwo się go rozprowadza, nie pozostawia smug. Po kilku dniach codziennego używania nie zauważyłam by zapychał moją twarz i żeby stała się ona pomarańczowa, może to tez zasługa po prostu pielęgnacji twarzy.

Po rozsmarowaniu bronzera.

Nie wysusza, nie podrażnia. jest wydajny.


Podsumowując produkty Hempz przypadły mi do gustu :) Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: www.hempz.pl


* Zaznaczam, że otrzymanie przeze mnie produktów od producenta, nie wpłynęło w żaden sposób na moją opinię!

Zobacz także inne posty

8 KOMENTARZE