Paznokcie - lakier Wibo Trends Nude Express Growth - brudny róż.

20:07

Mimo, że od 2009 roku jestem dyplomowaną stylistką i różne cuda na paznokciach miałam, to jeśli już miałam lakier to zwykle czerwień, czasem róż, nie szalałam z kolorami. Ostatnio, gdy udało mi się wyhodować swoje własne szpony pod żelem zaczynam kupować kolory, o których kiedyś bym nie pomyślała, ale i tak jestem za różami i czerwieniami w rożnych odcieniach :)
Długo szukałam brudnego różu, w odcieniu i jakości, która by mi odpowiadała. W końcu znalazłam, zaglądając do szafy Wibo w Rossmannie.
Moją uwagę zwróciły pastelowe kolory z serii Trends Nude, jako, że ostatnio na jednego nudziaka z Catrice się rzuciłam i mój wybór okazał się niewypałem, złapałam za róż.


Lakier w rzeczywistości ma nieco jaśniejszy odcień, nie wiem co ostatnio dzieje się z moim aparatem :(



Buteleczka 8 ml kosztowała mnie ok. 5 zł, tanio jak barszcz, a jakość nie najgorsza, bowiem na żelu trzyma mi się spokojnie do tygodnia, na naturalnych myślę, że to będzie nieco krócej, ale wszystko zależy od płytki,  moim zdaniem 4 dni spokojnie pociągnie.

Lakier podobno zawiera paczkę multiwitamin odżywiających płytkę paznokcia i wpływając na jej porost, może i odżywia nie wiem, ale w ten porost to bym nie wierzyła, wiedząc od a do z jak wygląda anatomia i fizjologia paznokcia.

Konsystencja jest średnio rzadka, łatwo się ją nakłada, wystarczą 2 warstwy, pierwsza nie kryje wystarczająco i mogą być widoczne smugi.



Schnięcie standardowe 10-15 min.

A efekt końcowy bardzo mi się podoba :) Naturalny, słodki, ale nie landrynkowy, w sam raz na co dzień i od święta :D

Zobacz także inne posty

12 KOMENTARZE