BB Cream - Missha M Perfect Cover.

15:25

Kiedy wybuchnął wielki azjatycki hit, a mianowicie BB kremy od razu zapragnęłam je mieć, ale długo się do tego zbierałam. Wygrałam próbki kremów Lioele i się zawiodłam, ale nie poddałam. Korzystając z Dnia Darmowej Dostawy kupiłam jeszcze dwie próbki (Missha M Perfect Cover i Skin79 Oriental) + jedną (Lioele Triple Solution), którą już miałam, ale w mniejszej pojemności, aby lepiej się mu przyjrzeć. Koszt malutkiego słoiczka to 10 zł w Asian Store. Pora na recenzję pierwszego z nich!

Missha M Perfect Cover nr 23 Natural Beige


Krem BB maskujący niedoskonałości. Działa rozjaśniająco na przebarwienia, spowalnia starzenie cery, leczy skazy, koi skórę (opatentowany NA-Complex).

Doskonale się dopasowuje, wyrównuje koloryt i maskuje wszelkiego rodzaju niedoskonałości cery, w tym trądzik, naczynka, bielactwo, przebarwienia słoneczne i cienie pod oczami.




Wyciągi z roślin, takich jak bylica i dynia, oraz składniki odżywcze, utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia skóry i zapewniają jej jedwabistość i zdrowy wygląd.

Zawiera wyłącznie naturalne, niepodrażniające skóry składniki.

Przy regularnym stosowaniu uspokaja wrażliwą cerę, chroni ją przed czerwienieniem.



Moja opinia:

Nie wiem jak to może być krem kryjący niedoskonałości nie jest on w ogóle kryjący... Nie mam wyprysków, naczynek, przebarwień,zaczerwienień, a mimo to krem się nie sprawdził... to co dopiero mają powiedzieć osoby z niedoskonałościami!? Perfect Cover? W życiu! Żaden cover,a  co dopiero perfect. Jak dla mnie nadaje się na lato jako lekki krem tonujący zamiast podkładu, ale nie na jesień/zimę i nie dla osób z większymi niedoskonałościami, no chyba, że trzeba go nałożyć w ilości takiej jak mam w słoiczku, żeby coś przykrył. Na pewno nie uczula, ładnie pachnie, jest wydajny, dobrze się rozprowadza, plusem jest wysoki filtr UV. Nadaje naturalny wygląd, wygładza skórę, lekko ją ożywia i rozświetla, ale szału nie robi, spodziewałam się lepszych efektów. Skład też furory nie robi, talk, silikony, mało naturalnych składników...trochę olei (w tym niestety mineralnych) troszkę ekstraktów roślinnych. Nie poprawia kondycji skóry. Pojawiały się opinie, że nawet zapycha i pojawiają się po nim małe czerwone krostki. Nie jest to krem dla cery tłustej i mieszanej, bo szybko zniknie z twarzy po uprzednim świeceniu się, potrzebny jest puder, a jego trwałość to maksymalnie 3 godziny.
Dostępny jest w trzech odcieniach na Asian Store (ponoć jest jeszcze 4 odcień), niestety i tak są one dla większości za jasne.

Cena: próbka słoiczek 2 ml 10 zł, 20 ml 52 zł, 50 ml 92 zł (wg Asian Store, ale w pozostałych miejscach zakupu ceny prawie w ogóle się nie wahają).
Dostępność: Asian Store, Pink Melon, eBay, Allegro.



Skład: Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol. May contain: Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 


PRZED
PO

Niespecjalna różnica, więc po co przepłacać? Kolejny raz zawiodłam się na BB kremach, czekają Was jeszcze dwie moje recenzje na ich temat: Skin79 Oriental i Lioele Dollish Veil Vita. Zapraszam :)


Dotychczas recenzowane przeze mnie kremy BB:
Lioele Water Drop
Lioele Triple Solution i Beyond The Solution.


A jakie są Wasze doświadczenia z BB kremami?

zdjęcia: Asian Store i moje własne.

Zobacz także inne posty

33 KOMENTARZE