Calmaderm - Dermactol krem do stóp.

20:36

Cześć Dziewczyny ;)

Na blogu posucha, a i u Was mnie mało widać, bo sesja, wszelkie inne zaliczenia, prawo jazdy, brak aparatu i choroba :/ Mam chwilkę, więc postanowiłam napisać setnego posta ;)

Już jakiś czas temu pisałam Wam o fajnej firmie Calmaderm, możecie o niej poczytać tutaj.
Zrecenzowałam już dwa produkty, oba na bazie aloesu z bardzo przyjemnym składem, jeśli interesują Was szczegóły to odsyłam Was tutaj ;)

Dziś zrecenzuję krem do stóp tejże firmy. O stopy nie można dbać tylko wtedy, gdy wystawiamy je światu w klapeczkach czy sandałach, ale przez cały rok. Ja mimo, że nie mam wybitnych problemów ze stopami i często wystarcza mi tylko krem, czasami borykam się z nieco grubszą i szorstką skórą na pięcie i pod dużym palcem, a także z boku stopy, za pewne są to miejsca gdzie stopa ociera się w obuwiu, dlatego dla mnie krem do stóp przed snem to podstawa!


"Krem do stóp Dermactol Foot jest oparty  na kilku głównych składnikach: masło shea zawierające niezbędne nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy E i F, prowitaminę A, naturalną allantoinę dzięki czemu nawilża, zmiękcza i koi podrażnioną skórę.  
Oliwa z oliwek bogata w witaminy oraz niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe przyśpieszające regenerację tkanek pobudzając skórę do odnowy. Przeciwdziała starzeniu się, nawilża skórę zapobiegając wewnętrznej utracie wilgoci. Drobnoustrojowy olej pszenny jako naturalny środek zmiękczający  mocno odżywia skórę w jej głębszych partiach, idealny do wysuszonej i łuszczącej się skóry. Oprócz wyżej wymienionych trzech skoncentrowanych składników zawiera dodatkowo pantenol – składnik leczący suchą, popękaną skórę. Dzięki połączeniu tych składników krem ten nie tylko nawilża i pielęgnuje, ale co istotne – skutecznie leczy i regeneruje suchą skórę."

Cena: 19 zł / 75 ml  (link do sklepu)





Moim zdaniem:
Już jakiś czas temu spotkałam się z dwoma opiniami na blogach, które nie były przychylne... Zastanawiam się dlaczego? Miałam obawy stosując ten krem, u mnie się sprawdza, powiecie "bo masz mało problemowe stopy", ale widziałam tez opinię wraz ze zdjęciami dziewczyny u której pięty nie wyglądały dobrze, a po kremie było widać poprawę.
Krem nie jest tłusty, szybko się wchłania, lekka konsystencja, wygląda jak gęsta śmietanka. Ma delikatny zapach, kojarzy mi się z zapachem wazeliny, którą kiedyś miałam hehe. Od razu czuć, że skóra jest nawilżona i gładka, a po kilku dniach zaczyna być widać rezultaty, wszystko zależy od tego z czym i w jakim stopniu się borykacie. U mnie często poprawa jest widoczna natychmiast, już mnie piętka nie drapie ;) Krem jest wydajny, niewielka ilość zaspokaja potrzeby moich stóp. Nie jest testowany na zwierzętach i jest bogaty w witaminy. Jeśli macie ochotę - polecam ;)



* Produkt otrzymałam od firmy, jednak nie wypłynęło to na moją opinię.







Zobacz także inne posty

9 KOMENTARZE