Sylwestrowy outfit ;)

14:33

Cześć Dziewczyny! :) Jak się udał skok w Nowy Rok? Mam nadzieję, że bardzo dobrze, a nogi i głowy nie bolą.
Dziś troszkę inaczej, bo pokażę Wam mój wczorajszy outfit ;) Strój i dodatki skromnie, nie jestem jakimś demonem stylu i mody hehe, raczej wybieram to w czym się dobrze czuję i nie lubię kombinować, bo po prostu nie wychodzi mi to na dobre ;)

Całość stroju jest w moich ulubionych kolorach nude, dodatki to złoto, którego na co dzień nie noszę, włosy burza loków, nieskazitelna rozświetlona cera, oczy podkreślone i rozświetlone złotymi drobinkami, usta i paznokcie są w kolorze brudnego różu (lakier Wibo), perfumy zalotne Chanel - Coco Modemoiselle. Niestety całości siebie nie mam z braku czasu... jak zwykle ;)



 Sukienka - H&M
Buty - Allegro
Torebka - H&M




jednorożec na szczęście :)




Wszystkiego dobrego! :*

Zobacz także inne posty

19 KOMENTARZE