Ava Laboratorium ECO Linea - rewitalizujący krem pod oczy.

15:00

Z przyjemnością chciałabym Wam dzisiaj przedstawić naturalny krem pod oczy z serii ECO od Ava Laboratorium :)

Stosuję go już od jakiegoś czasu, po niewypale z Ziaji po którym szczypały mnie oczy (napiszę o nim wkróce). Nic niepożądanego się nie dzieje, chyba wszystko już sprawdziłam i pora na recenzję. Myślę, że eco maniaczki będą zadowolone ;)

Kilka słów o firmie, możecie przeczytać tutaj.




Zapobiega tworzeniu się zmarszczek, spłyca już istniejące. Spowalnia proces starzenia się skóry. Obrzęki pod oczami ulegają zmniejszeniu, ustępują oznaki zmęczenia oczu. Skóra jest nawilżona, bardziej napięta, elastyczna, wygładzona, młodsza.

Składniki: gliceryna roślinna,oliwa z oliwki europejskiej*, skwalan roślinny, ekstrakt z prawoślazu lekarskiego*, ekstrakt z imbiru*, ekstrakt z rumianku,* ekstrakt z zielonej herbaty,* emulgatory i emolienty z oliwy z oliwki europejskiej*, wosk z kwiatów mimozy,  organiczna woda lawendowa*, czysta witamina E*, naturalne olejki eteryczne: lemongrasowy i lawendowy, naturalny zagęstnik ze skrobi kukurydzianej*.
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych z certyfikatem Ecocert


Skład: Aqua, Lavandula Angustifolia Flower Water*, Phytosqualan , Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (and ) Olea Europaea (Olive ) Oil Unsaponifiables (and) Hydrogenated Vegetable Oil (and) Glyceryl Stearate (and) Glycine Soja (Soybean) Sterols (and) Beta-sitosterol (and) Tocopherol, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Olive Oil Eco*, Zea Mays Starch* , Cetearyl Alcohol, Glycerin, Althea Officinalis Root Extract*, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Sodium Dehydroacetate, Xantan Gum, Zingiber Officinalis Root Extract*, Lavandula Officinalis, Cymbopogon Schoenanthus, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Potasium Sorbate, Sodium Benzoate.


Moja opinia
Krem stosuję rano i wieczorem. Bardzo ładnie pachnie, taki dziwny zapach, ale mi odpowiada, herbaciany? Coś w tym stylu :)  Konsystencja jest lekka i szybko się wchłania, nie ma problemu z tłustą czy mokra warstwą i można spokojnie stosować go pod makijaż. Nie ściąga skóry, mnie nie uczulił, choć niektóre składniki naturalne mogą uczulać, to nie jest tylko tak, że uczulają nas składniki pochodzenia chemicznego. Nawilża moją skórę, wstając rano nie mam obrzęków i zasinienia, choć nie gwarantuję, że z większymi problemami tego typu sobie poradzi, bo nie mam takowych. Krem jest wydajny. Stosuję go także na powieki. Nie podrażnił mi oczu, a jestem wymagającym soczewkowcem :)

Krem zamknięty jest w szklanej buteleczce z pompką, niektórym to odpowiada innym przeszkadza, gdyż podobno nie można wydobyć kosmetyku w 100%, a ja uważam, że można ;) Przyczepiłabym się natomiast do samego dozownika, bo często wydostaje się z niego za dużo kremu, naprawdę wystarczy kapeńka, taki jest wydajny. Czasem tylko delikatnie wciskam dozownik i się udaje wydobyć tyle kremu ile potrzebuję.

Skład jest przyjemny i eco, coś dla zwolenniczek jak i początkujących świadomych konsumentów.
Nie wiem jak radzi sobie ze zmarszczkami, bo też ich jeszcze nie posiadam, dlatego nie oceniam kremu pod tym kątem.
Efekty rewitalizacji widać już po kilku dniach, skóra pod oczami jest w zdecydowanie lepszej kondycji, ale zaznaczam, że nie borykam  się z jakimiś specjalnymi problemami.
Nie zapycha, a niestety zdarzyło mi się to raz kiedy używałam kremu z Lirene i dorobiłam się trzech prosaków...
Nooo, chyba już wszystko powiedziałam, myślę, że mogę polecić Wam ten produkt :)

Krem aktualnie jest w promocji http://www.ava-sklep.com/rewitalizujace-krem-pod-oczy-pielegnujaco-wygladzajacy.html

Dostępność produktów Ava (+ Allegro) http://www.ava-laboratorium.pl/gdzie-jestesmy.html  

Sklep Online http://www.ava-sklep.com/ 

  
Macie jakieś doświadczenia z firmą Ava Laboratorium? :)
zdjęcia: ava-laboratorium.pl i moje własne.

Zobacz także inne posty

12 KOMENTARZE