BB Cream - Skin79 The Oriental Gold.

12:30

Hej Dziewczyny ;) Dzisiaj przedostatnia zapowiada recenzja kolejnego BB kremu, Skin79 The Oriental seria Gold BB. Niestety, teraz już totalnie podpadnę wielbicielką BB kremów ;>

I ten nie jest dla mnie... Dlaczego? A już piszę!
Najpierw kilka słów o samym kremie.


Krem bb do skóry mieszanej lub suchej kontrolujący wydzielanie sebum. Ulepszona funkcja nawilżania, działanie przeciwzmarszczkowe i wybielające.
Rozjaśnianie, wygładzanie zmarszczek, ochrona UV SPF25 PA++.
Potrójny efekt BB krem trzyma skórę bardziej sprężystą i błyszczącą z naturalnymi składnikami poprawiającymi połysk cery i gładkość.
Bardziej kompletna ochrona skóry przed promieniami UV.
Orientalna mieszanina herbaty zawierająca białą, zieloną i czarną herbatę. Herbata sprawia że skóra jest jaśniejsza i bardziej elastyczna.
Dwa patenty składników herbaty orientalnej Newplex i naturalny kompleks z ekstraktu utrzymuje skórę zdrowszą i chroni przed szkodliwymi substancjami z zewnątrz. 

Praktyczne opakowanie z lusterkiem w wieczku oraz kremowym różem 2w1 do ust i policzków.

Cena (Asian Store) 40g/110 zł

Niestety, nie znalazłam składu...



Moja opinia:



Lusterko uważam za zbędne w opakowaniu, bez niego byłby tańszy :)
Krem ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania i równie szybko znika z twarzy. Jest wydajny. Kłóciłabym się, że reguluje sebum. Plus za filtr i nawilżenie, nie zapchał, nie wysuszył, na twarzy daje przyjemny efekt, aczkolwiek prawie niewidoczny. Na lato do cery bezproblemowej jak ulał, ale na zimę i dla skóry z niedoskonałościami NIE, bo nie jest to krem o właściwościach kryjących. Jako korektor pod oczy jeśli nie mamy zbyt dużych cieni, także dobrze się sprawdza.Lekko rozjaśnił i wybielił mi skórę, nie był to jednak efekt przeze mnie pożądany.


PRZED





PO




Na pewno nie kupię go ponownie. A do atakujących zwolenniczek BB kremów, nie każdemu muszę one odpowiadać. Nie jestem pudernicą, nie mam też co tynkować, ale uważam, że te BB kremy to nie jest must have i są lepsze kremy tonujące od nich, tańsze i łatwiej dostępne. Nie wszystkie są złe, każdy oczekuje przecież od nich czego innego. Jednak z tych kilku, które testowałam, żaden nie podbił mojego serca :)

A jakie są Wasze wrażania z BB kremami?

Inne recenzje BB kremów:
Lioele Water Drop
Lioele Triple Solution i Lioele Beyond The Solution
Missha M Perfect Cover


zdjęcia: Asian Store i moje własne.

Zobacz także inne posty

13 KOMENTARZE