Pędzel smokey eyes Essence.

14:05

Na pewno już większości z Was znane są pędzle Essence, tanie, ale nie najgorsze. Przyznam się, że styczność miałam tylko z jednym, ale uwielbiam go! Jest to pędzel typu kulka.



Pędzel jest wykonany z miękkiego i moim zdaniem bardzo dobrego jakościowo włosia syntetycznego.
Na zdjęciu jest mój już nieco zużyty egzemplarz :)  Nowy wygląda tak: 
Pędzelek kosztuje 6 zł, znajdziecie go w szafie kosmetyków Essence, np. w drogerii Natura. U mnie w mieście tylko w Naturze są ich szafy ;) 
Mam go już dobre kilka miesięcy, nie gubi włosia, dobrze się myje, nie drapie, nie odbarwia się, nie rozczapierza się, jest zbity.




Używałam go najczęściej ze wszystkich pędzelków, które miałam, czasem nawet solo do nakładania cieni, a nie tylko do blendowania, nie tylko z lenistwa, ale dlatego, że inne pędzle były mi zbędne. Kupiłam sobie profesjonalny zestaw pędzli, ale nawet teraz nie mogę się z nim rozstać, bo nie odbiega jakością od pędzli profesjonalnych. Rączka jest drewniana i pomalowana na czarno. Skuwka także mi się nie odkleja od rączki.  Świetnie się nim rozciera i cieniuje cienie, jako, że jest to włosie syntetyczne nadaje się także do cieni o konsystencja płynnej lub kremowej. Gorąco polecam zaopatrzyć się w ten pędzel, bo warto :) Dobra jakość i niska cena.


PS. Zdałam egzamin na prawko za 1 razem! Wciąż nie mogę w to uwierzyć! :)

Zobacz także inne posty

20 KOMENTARZE