TAG - 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć.

19:23

Ciekawy TAG, który ostatnimi czasy migruje na blogach :) Do zabawy zaprosiły mnie: Dorota i Ewa.

Zasady:
- napisz, kto Cie otagował i zamieść zasady TAG'u
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- maja tańsze odpowiedniki
-są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek

Przyznam, że TAG nastręczył mi pewnych problemów, gdyż łatwiej mi napisać, co bym chciała, a nie czego bym nie chciała, ale w trakcie pisania się rozkręciłam i wymieniłabym jeszcze kilka kosmetyków, ale pozostańmy przy pięciu hehe :D

1. Beauty Blender – nie wiem na czym polega fenomen tej gąbeczki, jakoś mnie nie kręci i jest stanowczo za droga... Wolę pędzle lub własne palce.



2. Kolorowe kredki do oczu – czasem mam ochotę, bo kusza kolorami, ale później przypominam sobie, że w życiu bym ich nie zużyła...



3. Sprayów nabłyszczających włosy – są pełne chemii i wolę naturalny blask włosów. 



4. Drogich kosmetyków – nie przekonują mnie szpanerskie produkty marki Dior, Chanel itp. składy szału nie robią, można znaleźć tańsze i dużo lepsze produkty, nie widzę powodu by przepłacać. A do tego mimo, że zarabiają takie kokosy to testują na zwierzętach... 



5. Kiss Boxy, Blog Boxy i inne boxy i boksiki – jakoś mnie ich idea nie przekonuje, wolę sama sobie kupić to na co w danej chwili mam ochotę bądź potrzebę.



Jako, że TAG krąży od dłuższego czasu, a ja nie mam czasu weryfikować, kto już go zrobił, a kto nie, nikogo nie typuję, a wszystkie chętne Bloggerki serdecznie zapraszam do zabawy! :)





zdjęcia: groszki.pl,  ellegancja.bloblo.pl, papilot.pl, favim.com, kissbox.pl

Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE