Ava Laboratorium - krem nawilżający na dzień Biorokitnik.

18:47

Jakiś czas temu skończył mi się krem i potrzebowałam coś na JUŻ, będąc w Naturze zobaczyłam w  promocji krem z firmy, z którą nawiązałam jakiś czas temu współpracę - Ava Laboratorium. Na ich półce w Naturze przybywa produktów, krem kosztował w promocji 15 zł, więc po niego sięgnęłam, bo firma moim zdaniem jest godna uwagi, więc czemu nie!





Co obiecuje producent?

Delikatny krem nawilżający z serii BIO Rokitnik o lekkiej konsystencji przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery wymagającej nawilżenia i odżywienia w każdym wieku. Krem zapewnia skórze odpowiednie nawilżenie, poprawia elastyczność i sprężystość skóry, przeciwdziała powstawaniu zmarszczek, zapobiega pierwszym oznakom starzenia. Unikalna formuła kremu zawiera:
- kompleks BIO Rokitnik z owoców rokitnika - źródło witamin A, E, C, B, minerałów składników biologicznie czynnych opóźniających starzenie się skóry,
- Centaurea cyanus - ekstrakt z chabra bławatka - działa kojąco, łagodzi podrażnienia, pielęgnuje skórę wrażliwą,
- olej z pestek winogron - nawilża, wygładza skórę, chroni ją przed wolnymi rodnikami i zanieczyszczeniem środowiska,
- roślinny odpowiednik silikonu i naturalny składnik nawilżający - zatrzymują wodę w naskórku, likwidują uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry, przywracają jej jędrność i elastyczność.
Składniki posiadają certyfikat Ecocert.
Sposób użycia: niewielką ilość kremu nanieść na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie masować do wchłonięcia. Stosować do codziennej pielęgnacji.

Skład: Aqua, Glycerin, Sea Buckthorn Extract, Glycine Soja (Soybean) Oil, Vitis Vinifera (Grape)Oil, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 60, Cetyl Alcohol, Centaurea Cyanus Extract, Ceteareth-25, Ceteareth-6, Carrageenan Gum, Glyceryl Stearate, Isoamyl Laurate, Sodium PCA, Sodium Dehydroacetate, Xanthan Gum, Parfum, EDTA.

Cena:
17zł / 50ml  (wg KWC, na stronie producenta 26,45 zł... eee?!)

Moim zdaniem: 

Opakowanie: plastikowy słoiczek, nie jest efektowny, lecz poręczny i nie pęka. 
Oczywiście dla mnie opakowanie nie jest ważne,  zawsze powtarzam, że nie zależy na ładnym opakowaniu, a na jego porządnym wnętrzu.



Konsystencja: delikatnie i przyjemnie pachnie, jest dosyć lekka, lecz treściwa, mimo to szybko się wchłania.



Działanie: skład kremu jest dobry, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy, nie przetłuszcza skóry, nie zapycha, nie świecę się po nim. Spokojnie można stosować pod makijaż. 
Skóra jest po nim wyraźnie odżywiona, gładka i nawilżona. Nie można mu za wiele zarzucić, jest tylko jedna rzecz, która mnie martwi, ale to mogą być odczucia tylko mojej skóry, mianowicie  po nałożeniu go na twarz, mam wrażenie ściągnięcia/sklejenia policzków, po chwili to ustępuje, nie jest to przyjemne i niestety na pewno ze względu na to nie wrócę do tego kremu, gdyby nie to z chęcią ponownie bym po niego sięgnęła, jednak jest to dla mnie jest to pewien dyskomfort i nie znalazłam na niego sposobu.


A wy miałyście do czynienia z tym kremem? Jak wrażenia?


* Produkt otrzymałam od firmy Ava Laboratorium, nie ma to jednak wpływu na moją opinię.

Zobacz także inne posty

11 KOMENTARZE