Zakupy lutego ;)

13:05

Czasami sama się siebie boję :) Dlaczego? Bo jak wchodzę do drogerii to mam jakieś zaćmienie umysłu, a mój portfel na tym cierpi. Jak idę z TŻem do sklepu to Mu mówię co potrzebuję i, że jakbym zatrzymywała się jeszcze przy czymś to żeby mnie wyciągnął siłą...słabo Mu to póki co idzie :D

Luty był ciekawy, miałam urodziny, więc dostałam zestaw pędzli Hakuro w prezencie i kilka ubrań, głównie z H&M (powinnam dostawać od nich jakieś wynagrodzenie, bo jestem żywą reklamą :> )

źródło: ladymakeup

Sama także nie mogłam wytrzymać i wydałam "trochę" kasy ;)
Upolowałam:


  • Cień lekko rozświetlający Sensique Velvet Touch nr 117, podobno odpowiednik MAC Vanilla               - 6,50 zł/ 4g
  • Matowy biały cień My Secret nr 501 - 4,90 zł/ 3g


  • Zgarnęłam w Naturze ostatni lakier Essence Circus Confetti - 8 zł/ 8ml 
  • Ostatni był też nudziak Essence Nude It! nr 70- 5,50 zł/ 5ml 
  • Nie mogłam sobie odmówić lakieru Sensique Fantasy Glitter nr  210 - 5,40 zł/ 7ml

  • Skorzystałam z promocji i dzięki Waszym zachętom na blogach kupiłam kremowy podkład w żelu Rimmel Match Perfection nr 201 Classic Beige (trudno było z doborem koloru) za 21,99 zł - cena regularna ok. 27-29 zł/ 18ml
  • Jakiś czas temu śnił mi się niebieski eyeliner z Wibo, więc to był znak, żeby iść do Rossmanna ;) - 6,99 zł/ 4g

Robiłam zbiorowe zakupy w sklepie Jadwiga i jako, że mam rabacik, kupiłam coś dla siebie :D

  • Kolejny naturalny olejek jojoba (pisałam o nim TU) - 30 zł/ 18ml
  • Krem matująco-antybakteryjny (na cieplejsze dni na które czekam z niecierpliwością) - 27 zł/ 50ml
  • Naturalny transparentny puder sypki do cery tłustej i mieszanej - 27 zł/ 30g

  • Ostatnio nie sprawdza się u mnie olejek rycynowy, a rzęsy i nawet brwi mi trochę wypadają, więc skusiłam się za 14 zł na krem regenerujący z L'biotici, często był zachwalany na blogach - 14-15 zł/ 10ml


  • Przed zakupami w Jadwidze potrzebowałam na szybko jakiegoś kremu i wybór padł na krem biorokitnikowy z Avy, który był aktualnie w promocji, wkrótce ukarze się recenzja - cena regularna 17 zł/ 50 ml

  • Będąc w Rossmannie wyposażyłam się w dwie buteleczki olejku Baby Dream Fur Mama na rozstępy, mam zamiar używać go do włosów OMO, do twarzy OCM i do ciała, czego już spróbowałam i jestem zadowolona :) - 11,99 zł/ 250ml

  • Kupiłam z braku laku (polecicie jakąś dobrą odżywkę bez spłukiwania w mgiełce?) już drugą buteleczkę mgiełki wzmacniającej do włosów Radical (na dniach pojawi się recenzja) - 6,99 zł/ 200ml

  • Już od roku zbieram się do zakupu zestawu do woskowania, więc gdybym w najbliższym czasie nie dała rady się z tym ogarnąć na szybkiego kupiłam zestaw golarek, była mini promocja :D - ok. 15 zł / 10 sztuk

  • Załapałam się w końcu na pędzelek do żelowego eyelinera z Essence - 6,99 zł
  • Po recenzji Idalii przy okazji zakupów w Rossmannie wygrzebałam z szafy błyszczyk Wibo Water Sheen with Maxi Lips 3D - 6zł/ 6ml

Wiem, wiem, powinnam się leczyć, ale w marcu obiecuję poprawę! Do tego sukcesywnie wszystko zużywam, ale zapominam to udokumentować do projektu denko...  W marcu wiem, że zabraknie mi masła do ciała, peelingu i maseczki do twarzy, ale postaram się na tym zastopować mój kosmetykoholiczny szał, motywacją będzie, że odkładam pieniądze na wakacje, na chrzciny i komunię, a moje stypendium tego nie wytrzyma :D

Zobacz także inne posty

23 KOMENTARZE