BB Cream - Lioele Dollish Veil Vita BB.

18:50

Jak wiecie fanką BB kremów nie jestem. Nie skreśliłam ich jednak, uważam, że po prostu niektóre nie są warte swojej ceny i spokojnie zastąpi je dobry krem i podkład, a skład nie każdego BB kremu jest dobry, a odcienie za jasne. Nie wierzę, że leczą, może w nielicznych przypadkach może nawilżać czy radzić sobie z drobnymi wypryskami. Ale nie czepiam się już :) Mają one swoje zwolenniczki, więc za pewne na to zaslużyły. Kiedy zamawiałam słoiczki kilku BB kremów dostałam próbkę Lioele Dollish Veil Vita BB, wystarczyła ona na kilka użyć, jednak zapomniałam o recenzji, a warto o tym kremie wspomnieć.



Lioele Dollish Veil Vita to witaminowy krem BB 2w1 pełniący funkcję zarówno bazy pod makijaż jak i kremu BB - koryguje zaczerwienienia / żółte przebarwienia i zasinienia oraz kryje niedoskonałości i wyrównuje koloryt.
To krem BB nowego typu, który daje bardziej naturalny efekt, dzięki mikro kapsułkom dostosowującym się do Twojego koloru cery. Daje uczucie nawilżenia bez efektu tłustości.

Lioele Dollish Veil Vita zawiera 6 witamin, by kompleksowo dbać o Twoją skórę:
Witamina A (Retinol)
Witamina B5 (Pantenol)
Witamina C (Ascorbyl Glucoside)
Witamina E (Tocopheryl Acetate)
Witamina F (Tocopheryl Linoleate)
Witamina H (Biotin)

Dostępny w dwóch odcieniach:
1. Gorgeous Purple - Light Beige
2. Natural Green - Natural Beige

Cena: 79 zł / 30ml
Dostępność: Allegro, eBay, PinkMelon, AsianStore.







Moim zdaniem:

Zacznę od składu, który jest dosyć długi. Są tam dobre i złe rzeczy, ale więcej tych chemicznych, zdecydowanie, a dla mnie długie składy to koszmar... im produkt naturalniejszy i mniej szkodliwy tym skład krótszy, a tutaj... fiu fiu. Dużo tych wartościowych składników aktywnych ukrywa się po środku składu lub przy końcu. Są też parabeny..., ale nie ma co się znęcać nad tym składem, same spójrzcie.

Skład: /Gorgeous Purple/ Water, Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, Glycerin, Dipropylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-10 Dimethicone, Zinc Oxide, Hexydecyl Myristoyl Methylaminopropionate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Ethylhexyl Sailcylate, Talc, Disteardimonium Hectorite, Betaine, Portulaca Oleracea Extract, Jojoba Esters, Tocopheryl Acetate, Tocopheryl Linoleate, Hydrogenated Vegetable Oil, Cyclomethicone, Magnesium Sulfate, Dipentaerythrityl Hexahydroxystearate/Hexastearate/Hexarosinate, Calcium Aluminum Borosilicate, Mica, C12-14 Pareth-3, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Silica, Glycosyl Trehalose, Polyester-1, Methicone, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Palmitic Acid, Silica Dimethyl Silylate, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Aluminum Stearate, PEG-200, Retinol, Biotin, Ascorbyl Glucoside, Pearl Powder, Panthenol, Aluminum silicate, Ceramide 3, Cholesterol, BHT, Fragrance, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Ultramarines, Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77499).

Gorgeous Purple

Powiem Wam, że produkt wygląda dziwnie. Jest gęsty i zwarty, wygląda też jakby znajdował się w nim miałki piasek, a są to wspomniane w opisie producenta mikrogranulki.
Łatwo się go nakłada, a twarz po nim wygląda rzeczywiście lepiej. Skóra wygląda zdrowo, twarz jest promienna, rozświetlona i wypoczęta. Efekt mi się podobał, nie świeciłam się jak latarnia morska, świeciłam się po prostu zdrowo. Koloryt był wyrównany i nie było widać zaczerwień, jednak z większymi niż moje myślę, że sobie nie poradzi.
Plusem jest też wysoki filtr UV SPF25.

PRZED

PO


PO z podkładem
coś nie tak z jakością zdj.

Stapia się z kolorem skóry, więc możecie na niego nałożyć podkład lub wybrać wersję solo.
Jest wydajny, delikatnie pachnie. Nie wiem czy nawilża, słyszałam, że lubi podkreślać suche skórki, u mnie akurat w trakcie używania takowych nie było. Nie wiem jak z efektami na dłuższą metę, gdyż próbki było za mało by to stwierdzić.
Ogólnie jestem zadowolona, tylko cena odstrasza ;)

Może któraś z Was używa tego BB kremu i napisze wrażenia?
Co sądzicie o BB kremach? Jesteście fankami czy raczej nie? :)


Pozostałe BB kremy, o których pisałam:
Lioele Water Drop
Lioele Triple Solution i Lioele Beyond The Solution
Missha M Perfect Cover
Skin79 The Oriental Gold



zdj: AsianStore i moje własne.

Zobacz także inne posty

20 KOMENTARZE