Ava Laboratorium ECO Garden - Organiczny peeling i maska 2w1 ryż z ogórkiem.

16:34

Dzisiaj przyszła kolej na recenzję kolejnego produktu, który otrzymałam od firmy Ava Laboratorium. Muszę Wam powiedzieć, że już kilka produktów tej marki przetestowałam i jestem z niej bardzo zadowolona, duży plus za skład i cenę oraz serię ECO Garden.

A bohaterem dzisiejszego postu, będzie właśnie produkt z tej ekologicznej serii. Produkt 2w1.
Zawsze tego typu produkty źle mi się kojarzyły... 2w1 , 3w1, 100w1... jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Ciekawe jak było z peelingiem i maską?



Kuracja oczyszczająca - innowacyjny produkt 2 w 1, o lekkiej kremowej konsystencji, polecany dla każdego rodzaju cery. Skóra staje się miękka i gładka, odzyskuje blask. Drobinki organicznego ryżu delikatnie złuszczają naskórek a ekologiczny ekstrakt ze świeżego ogórka, naturalny, aktywny olej palmowy, kokosowy z manioku oraz witamina E dbają o odpowiednie nawilżenie i natłuszczenie skóry. Ekologiczne składniki aktywne uruchamiają naturalny proces odnowy naskórka i zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry.
Składniki /INCI/: Aqua, Lavandula Angustifolia Flower Water*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Olea Europaea (Olive) Oil*, Oriza Sativa (Rice) Extract*, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Coco-Glucoside, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables, Hydrogenated Vegetable Oil, Glyceryl Stearate, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Beta-sitosterol, Tocopherol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Zea Mays Starch*, Citric Acid, Sodium Carbonate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Dehydroacetate, Xanthan Gum, Ferula Galbaniflua Oil, Citrus Aurantium Oil, Ricinus Communis Oil, Sodium Phytate.
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych z certyfikatem Ecocert
Dostępność: Drogerie Natura, Internet, oficjalny sklep online Ava Laboratorium, drogerie prywatne.
Cena: 25 zł / 30 ml



W składzie same "pyszności", żadnych szkodliwych "szkodliwców", masa naturalnych substancji m.in. lawendula lekarska, olejek makadamia, wyciąg z ogórka, oliwa, wyciąg z ryżu, gliceryna, tokoferol (wit.E)...
Peeling zamknięty jest w malutkiej 30 ml tubce, zamykanej na zatrzask, tubka jest miękka i łatwo się z niej wydobywa produkt, na pewno nie przesadzimy z jego ilością.


Konsystencja jest zbita, lekko kremowa z widocznymi bardzo miałkimi drobinkami, nie ma problemu z nałożeniem jej na twarz, nie ucieka nam, nie ścieka, aplikacja przypomina nakładanie gęstego kremu bądź maseczki. Zapach, hmm... mi przypomina siano :)



Peeling jest bardzo drobno ziarnisty i delikatny, ja wolę większe zdzieraki, więc posiadaczki cery mieszanej i tłustej mogą czuć niedosyt, ale skóra sucha, cienka i wrażliwa będzie zadowolona. Skóra po nim jest gładka i lekko oczyszczona, niestety przyzwyczajona jestem jak już wspomniałam do zdzieraków, więc nie byłam jakoś mega zadowolona, ale za to mogłam ten peeling używać częściej.

Maseczka, hmm... w sposobie użycia zalecane jest po peelingu pozostawienie produktu na twarzy na 10-15 min, na twarzy pozostaje dość cienka warstwa z widocznymi drobinkami, nie zasycha, po 10 minutach czasem nico swędzi (przynajmniej mnie). Czasem udawało mi się posiedzieć z nią dłużej. Oczyszczenia nie zauważyłam, ale skóra była przyjemnie miękka i nawilżona, nie odczuwałam ściągnięcia.


Wydajność, na początku myślałam, że taka tubka wystarczy na kilka razy, ale miło się zdziwiłam, bo używam jej regularnie, w zależności od potrzeb od 2 do 3 razy w tygodniu, używam jej od miesiąca i jeszcze ją mam.

Polecam głównie dla osób, które lubują się w naturalnych składach oraz delikatnym oczyszczaniu :)




!UWAGA! 
Proszę oddaj głos na mojego bloga w konkursie Fitomed Najlepszy Blog Kosmetyczny 2012, głosować można codziennie - wystarczy polubić stronę Fiotomed na FB i zagłosować na Women's secrets. 


Dziękuję! :)



* Produkt otrzymałam od firmy, jednak nie wypłynęło to na moją opinię.

Zobacz także inne posty

13 KOMENTARZE