Domowe kosmetyki vol. 2 - Zrób sobie domowy lifting!

15:44

Cześć dziewczyny! 

Na początku chciałabym się pożalić, że jest mi bardzo przykro, że mimo wielu wejść na bloga, nie czuję się czytana, gdyż nie ma żadnego odzewu. Czuję się jakbym pisała w eter... Bo jak dla mnie wejścia tak naprawdę o niczym nie świadczą. Ktoś czegoś szuka w Google i akurat ja mu się natknęłam ze swoim blogiem, ale nie wiem czy tej osobie w jakikolwiek sposób pomogłam, czy w ogóle jestem dobrze odbierana razem z moim blogiem wśród innych Bloggerek? Trudno mi o tym myśleć pozytywnie, gdy nie ma komentarzy, a na innych blogach się od nich roi. To przykre, mam nadzieję, że to tym czasowe, bo nie chciałabym zwijać żagli, bo uwielbiam blogowanie. Uwielbiam dla Was pisać i czuję się wspaniale, gdy w komentarzy czytam, że komuś pomogłam czy podobał się mój post...  Mam nadzieję, że to tymczasowy kryzys.

Dziś będzie króciutko o domowym, prostym i tanim sposobie na lifting szyi.

W dzisiejszych czasach pogoń za pięknem i młodym wyglądem u niektórych przeradza się w obsesję, zazwyczaj kończy się to pod skalpelem lub igłą z wypełniaczem, nie zawsze są to poprawki udane, a na dłuższą metę nie wygląda to już dobrze. Są to też oczywiście zabiegi bardzo drogie i nie każdego na nie stać.
Co wpływa na młody i zdrowy wygląd?  Oczywiście genetyka na pierwszym miejscu, a także to czy żyjemy zdrowo. Stres, brak snu, zła dieta i brak ruchu powoduje, że chorujemy,a  także taki styl życia pomaga nam się tylko zestarzeć szybciej... Ważna jest też odpowiednia pielęgnacja domowa i raz na jakiś czas w zależności od możliwości finansowych wizyta u kosmetyczki na profesjonalnym zabiegu.


Szyja jest jedną z najpiękniejszych i najbardziej kuszących części ciała kobiety. Niestety, szyja starzeje się szybciej niż twarz. Dlatego właśnie warto o nią zadbać, by na długo pozostała gładka. 
Co będzie nam potrzebne?
- własne dłonie
- oliwka bądź olejek jakiego aktualnie używamy


Oleje są bardzo cenne dla naszej skóry, wprowadzane na skórę za pomocą automasażu lepiej przenikają przez warstwy skóry, a dzięki temu lepiej ją odżywia, uelastycznia i nawilża.






Jak zrobić masaż liftingujący szyi?



Złącz palce (kciuk skierowany do góry ) i oprzyj je na podbródku. Energicznie pocieraj dłonią szczękę, od brody do ucha. Powtórz kilka razy, a następnie wymasuj drugą stronę żuchwy. 


Jeśli chodzi o sama twarz (automasaż), to kierujemy się od szyi ku górze, masujemy do góry ruchami mijanymi (dłoń za dłonią) mięśnie jarzmowy, skroniowy i żwacz, następnie przesuwamy się ku brodzie ruchami okrężnymi oraz te same ruchy okrężne wokół ust, przesuwamy się w stronę bruzdy nosowo policzkowej (ruch mijany) , nosa,  miejsce między brwiami , okrężny wokół oka, mijany kurze łapki oraz mijany całymi dłońmi czoło. Następnie możemy całą twarz łącznie z szyją delikatnie oklepać.


Jest to najprostsza i skuteczna wersja automasażu, możecie robić sobie ją rano, wieczorem, ale tylko stosowany systematycznie da Wam efekty. Warto sprawdzić ;) 







A tutaj znalazłam filmik na YouTube z masażem, którego uczą nas wykonywać w szkole kosmetycznej, możecie zgapić kilka ruchów i użyć je do domowego liftingu :)



źródło zdjęć: w-spodnicy.pl, wp.pl

Zobacz także inne posty

18 KOMENTARZE