Warsztaty Nivea Sopot 25-26 czerwca 2012.

11:57

Cześć Dziewczyny :) 



Dzisiaj w nocy jadę do Sopotu na warsztaty Nivea, o których już wspominałam.
Bloggerek jest zaproszonych na pewno z 20, nie wiem o dokładnej liczbie, wiem, tylko o 5 z którymi będę miała przyjemność się spotkać.

 
Nie mogę się doczekać, nie brałam udziału jeszcze w tego typu spotkaniu, fajnie będzie poznać dziewczyny, zwiedzić Sopot w którym nie byłam i zobaczyć polskie morze, którego dawno nie widziałam. Szkoda tylko, że prawdopodobnie pogoda nam nie dopisze... Właśnie to jest powód przez który dawno nie byłam nad polskim morzem. Deszcz i niezbyt wysokie temperatury, ale na szczęście hotel jest bardzo ładny, a Nivea przygotowało dla nas wiele atrakcji.

Czeka mnie długa droga, mam do pokonania ponad 500 km. Także żegnam się z Wami, z tymi z którymi się spotkam na miejscu mogę sobie powiedzieć do zobaczenia, a Wam obiecuję fotorelację jak wrócę ;)

Zobacz także inne posty

9 KOMENTARZE