Warsztaty Nivea w Spocie.

10:27

Cześć Dziewczyny ;) 

6 czerwca dostałam zaproszenie na warsztaty Nivea, które odbędą się w Sopocie 25 czerwca. Własnie dostałam już wszystkie szczegóły dotyczące spotkania, przeczytałam program i już nie mogę się doczekać!
W Sopocie nigdy nie byłam, nad Polskim morzem też już jakiś czas nie bywałam, program jest bardzo ciekawy no i mam możliwość poznania Was! :) Zapowiada się naprawdę nieźle.

Jestem tylko ciekawa, które z Was na 100% biorą udział w tym wydarzeniu? Można byłoby się jakoś zorganizować, może nie tyle z dojazdem, bo to trudno utrafić, każda z nas jest z innej części Polski, ja jestem z Legnicy i będę jechać albo PKS albo PKP, to zależy jeszcze od połączenia. Mogłybyśmy się spotkać już w Sopocie na dworcu i razem udać się do hotelu (btw. bardzo ładnego), razem raźniej! ;)

Piszcie dziewczyny kto jedzie, piszcie! 







Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE