Projekt DENKO: czerwiec 2012.

16:34

1 lipca, blogerki dumnie już od 2 dni prezentują swoje zużycia. Mam swoje także i ja, ale zaniemogłam, gdyż zatrułam się i nie byłam w stanie doczłapać się do laptopa, ani sklecić jakieś konkretne zdanie. Ból brzucha, gorączka i mimo 31 stopni na dworze opatulałam się kocem, jakby tego mi było mało oprócz ogólnego osłabienia mam zwyczaj przy gorączce mieć bardzo mocny ból pleców, który niestety wczoraj towarzyszył mi przez cały dzień i był prze okrutny. Nie zjem na pewno przez bardzo długi czas kebaba,a  i tą knajpę będę omijać szerokim łukiem (dla osób z Legnicy i okolic - nie polecam Euro Doner Group;)
Dzisiaj już jest lepiej i działam w blogosferze, więc koniec biadolenia ;)

Ostatnio oszczędzałam, skupiłam się na zużyciu tego co mam i tego co dostaje od firm, ale w czerwcu w końcu po moim poście postanowiłam kupić to i owo, ale teraz obiecuję kolejny post, gdyż niczego mi nie brakuje (tak, tak...). Ze mną i moim denkiem jest o tyle problem, gdyż zapominam kosmetyki obfocić, rozcinam opakowania, "wysysam" ich wnętrzności do dna (ale to zabrzmiało! hehe) i resztki lądują w koszu. Staram się sobie zakodować, fakt, że zanim je wyrzucę mam cyknąć zdjęcie i zapisać sobie w notesiku, że daną rzecz zużyłam, jednak niestety i tym razem nie podołałam do końca i muszę się trzema zdjęciami posłużyć z internetu.


Krem do rąk Johnson&Johnson Body Care 24hours Moisture - 100 ml/ 10,90 zł.
Nie najgorszy, szybko się wchłania, nie pozostawia mokrego ani tłustego filmu, nie wysusza, nawilża. Parafina jest obecna, ale do rąk od czasu do czasu może być. Może kiedyś go kupię ponownie.
Dostępność: drogerie,a także działy kosmetyczne w marketach.

L'biotica regenerujący krem do rzęs - 10 ml/ 14-15 zł.
Tej odżywce na dniach poświęcę osobną notkę. Może kiedyś ją jeszcze kupię.
Dostępność: niektóre apteki, SuperPharm, Allegro.




Alterra waniliowo-pomarańczowe mleczko do ciała - 250 ml / 9 zł.
Mleczko okropne! Bubel, póki co wszystko co kupiłam z Alterry było ok, ale po mleczka już nie sięgnę, a zwłaszcza to. Skuszona ceną, składem i obiecanym mi zapachem pomarańczy i wanilii kupiłam. Mleczko jest wodniste, beżowego koloru, długo się wchłania jak na mleczko, pozostawia biały osad nawet jak nie przesadzicie z ilością. Zapach jest okropny, ostry i chemiczny. Nie wyczuwam nuty wanilii, a tylko chemiczną pomarańczę. Ze skórą nie robi zupełnie nic. Na pewno nie kupię go ponownie.
Dostępność: tylko drogerie Rossmann.

Etiaxil Roll On antyperspirant/bloker - 12,5 ml / 50 zł.
Cena i pojemność nie zachęca, ale często jest w promocji, a także można go dorwać taniej na Allegro. Jest wydajny, na moje paszki działa już od pierwszego użycia. Wystarczy jak go zastosuję 1-2 razy w tygodniu.
Wersja dla skóry wrażliwej na mnie nie specjalnie działała, wersja dla skóry normalnej początkowo podrażniła moje pachy, ale później skóra się przyzwyczaiła. Jak dla mnie numer jeden jeśli chodzi o tego typu produkty, bloker Ziaji jest tani i spory, ale już nie tak skuteczny. Może wysuszać dlatego polecam od czasu do czasu zafundować pachą trochę kremu. No i na pewno nie przesadzajmy, trzeba się pocić. Kupię ponownie.
Dostępność: apteki i Allegro.


Sensique zmywacz do paznokci o zapachu mango - 150 ml / 5 zł.
Tani, wydajny i dobrze zmywa. Nie ma złego składu, brak w nim acetonu. Na pewno nie odżywia paznokci, więc te zapiski o witaminach zbędne, choć faktycznie coś tam w składzie ma, ale na końcu. Pachnie jak zmywacz normalny zmywacz, ale tą woń nieco neutralizuje słodka woń niby mango. Nie zniszczył paznokci. Kupię ponownie.
Dostępność: drogerie Natura.

Babydream szampon do włosów z rumiankiem - 250 ml / 4 zł
Standardowo już, więcej na temat tego szamponu - tutaj. Na pewno kupię ponownie.
Dostępność: tylko drogerie Rossmann.




Yves Rocher maseczka z glinką marokańską - 100 ml / 47 zł
Skład nie jest najgorszy, ale nie powala jak za tą cenę. Zdecydowanie wolę maseczkę w czystej postaci. Producent zaleca trzymać ją na twarzy przez 5 min... pff... Trzymałam minimum 15 min i zwilżałam maseczkę, efekt był ok, ale nie był on trwały. Twarz była oczyszczona, świeża, pory lekko zwężone. Za to sprawdzała się jako jeden ze składników do tuningowania masek do włosów. Moja mama dostała miniaturkę 30 ml jako prezent do zakupów. Nie kupię ponownie.
Dostępność: drogerie Yves Rocher.

Rimmel Match Perfection Gel Foundation - 18 ml / 25-30 zł.
Kupiłam go w promocji, jednak jak się później okazało są dwie wersje tego produktu, lepsza to ta, gdzie numerek i nazwa koloru jest napisana większą czcionką, ja niestety nie wiedząc o tym miałam pecha sięgnąć po wersję gorszą... Do cery suchej lub w kierunku do suchej nie polecam, ja po peelingu i maseczce kiedy to dzień później skóra jest sucha, bo warstwa rogowa się złuszcza wyglądałam po użyciu tego podkładu staro... nawet pojawiła mi się zmarszczka na bruździe nosowo policzkowej...,a zmarszczek nie mam, o tym mogę Was zapewnić. Może też podkreślać pory, efekt nie jest taki fajny jak w przypadku lepszej wersji, matuje dobrze, jest dosyć trwały, przyjemnie się go nakłada, nie chłodzi o czym też słyszałam. Nie zapycha. Gama kolorów nie jest uboga, ale bardzo trudno jest dobrać odpowiedni odcień... Nie jest zbyt wydajny i nawet w lepszej wersji po promocyjnej cenie nie skuszę się ponownie, 18 ml to zdecydowanie za mało!  Na pewno nie kupię ponownie.
Dostępność: szafy Rimmel np. w drogeriach Natura, Rossmann.


Merz Spezial Dragees - 60 drażetek (kuracja na miesiąc) 30-40 zł
Dzięki współpracy z Merz Spezial otrzymałam zestaw trzy miesięcznej kuracji, pierwsze opakowanie już za mną. Co mogę powiedzieć, póki co na cerze mnie wysypuje... nie wiem czy to wina tabletek czy jeszcze efekt po drożdżach, bo wtedy się to zaczęło czy jeszcze czegoś innego, a raczej nie mam niespodzianek, zwłaszcza tylu... Włosy jakie były takie są, wypadają tak jak wypadały. Paznokcie rosną mocniejsze. Przede mną jeszcze 2 miesiące kuracji.
Dostępność: apteki, sklepy online.


Ziaja HerbikaPlant, kojący bio-żel pod oczy ze świetlikiem - 15 ml / 4-6 zł
Tani i wydajny żel, ale nie kupię go ponownie. Nie robił nic, nie nawilżał i nie koił, a gdy dostał się do oczu podrażniał je jakby dostało się do nich mydło...
Dostępność: drogerie Rossmann, Natura, sklepy Ziaja.


Fitomed aromatyczna woda oczarowa (hydrolat) - 150 ml / 15 zł.
Hydrolaty są bardzo popularne w blogosferze i nie dziwota, są godne polecenia! Naturalne, można je używać jako mgiełek do włosów, twarzy, jako toniki i wzbogacać nimi składy masek do włosów czy twarzy. Więcej o tym hydrolacie możecie przeczytać tutaj. Nie wiem czy kupię go ponownie, gdyż testuję hydrolaty różnych firm i z różnych roślin.
Dostępność: dystrybutorzy Fitomed, sklep online Fitomed.


Olejek do pielęgnacji ciała Babydream Fur Mama - 250 ml / 11,90 zł
Oliwkę używałam do metody OCM do demakijażu twarzy, jako olejku do ciała, a także do włosów w metodzie OMO. W każdej z tych metod sprawdza się świetnie, jest tania, wydajna i ma świetny skład pełen mieszanek różnych olejów m.in. słonecznikowego, sojowego, makadamia, jojoba, zawiera także tokoferol (wit.E).
Czytałam, że na świeże rozstępy, używany do masażu bańkami chińskimi nie zastąpiony! Na pewno kupię ponownie.
Dostępność: tylko drogerie Rossmann.


Alterra maska do włosów z granatem i aloesem - 150 ml /  9 zł
Dobra maska, nawilża włosy, świetnie pachnie, ma dobry skład. Nie obciąża włosów i nie przetłuszcza, nadaje im połysk. Nie trzeba jej długo trzymać na włosach by uzyskać dobry efekt, zapach przez jakiś czas utrzymuje się włosach. Używam jej czasem solo, ale częściej ją tuninguję, różnymi składnikami, zależy na co moje włosy mają ochotę i wtedy trzymam ją pod czepkiem z godzinkę i efekt jest świetny. Jest tania i wydajna, więc kupię ją ponownie.
Dostępność: tylko drogerie Rossmann.


Bioderma Sensibio H20 płyn micelarny do cery wrażliwej - 250 ml / ok. 40 zł
W moim ShinyBoxie miałam próbkę 20 ml, zużyłam ją szybciutko, choć muszę powiedzieć, że płyn jest wydajny i delikatny. Dobrze zmywa makijaż twarzy i oczu. Słyszałam o nim dobre opinie, jednak za tą cenę wolę inne tańsze i także dobre micele ;) Nie kupię go.
Dostępność: apteki.




Jadwiga antybakteryjny krem normalizująco-matujący - 50 ml / 27 zł
Jako, że mam rabat kupiłam go za 18 zł, recenzowałam go już na blogu dawno, dawno (kilk)... ale powiem, Wam, że już się na niego nie skuszę, a i pozostałe produkty Jadwigi już mnie nie kuszą, nawet z moim rabatem ;) Produkty drożeją, Pani Jadwiga jak widać się ceni,a  składy nie powalają i za tą cenę można znaleźć coś o wiele lepszego.
Dostępność: dystrybutorzy Jadwiga, sklep we Wrocławiu, sklep Jadwiga online

* ceny sugerowane, mogą się w rzeczywistości różnić.


Uff, to by było na tyle :)

Mam do Was pytanie, czy któraś z Was potrafi robić fajne nagłówki i miała by czas i chęci zaprojektować mi jakiś? Nie mam jakoś weny hehe ;) Chciałabym coś ładnego, prostego i w jasnych delikatnych barwach. Mój mężczyzna miał się tym zająć, ale nie ma czasu. Jeśli jest jakaś pomocna osoba, to proszę o kontakt :)



I na koniec coś dla Was dla relaksu :)
3majcie się!

Zobacz także inne posty

24 KOMENTARZE