1. urodziny bloga! + urodzinowy mini konkurs :)

10:21





Zauważyłyście, że najwięcej blogów zrodziło się latem? :>

Rok temu, odkrywałam filmiki na YouTube, nie pamiętam już jak trafiłam na blogi, ale pewnie czegoś szukałam w Google ;) Kiedy wróciłam z wakacji, prawdę mówiąc nudziło mi się, a prowadzenie bloga wydało mi się czymś fajnym i też chciałam to robić. Początki były jakie były, z postu na post widać poprawę, ja się rozwijam i blog się rozwija, recenzje mam nadzieję są coraz lepsze i coraz bardziej przydatne ;)
Mój blog może nie jest najpopularniejszy, ale mam swoich wiernych czytelników, którzy są ze mną zawsze, a to co piszę im się przydaje, to jest dla mnie ważne, nie tysiące obserwatorów. Różnie bywa, ale ja nie mam zamiaru przestać blogować, po prostu lubię to. Rodzina, chłopak i znajomi mieli już dość moich ciągłych paplanin kosmetycznych, a tutaj mogę się wypisać!  Może mnie czytać tylko 5 osób, a dla mnie to będzie ważne, bo będę dla nich pisać.
Blogowanie uczyniło ze mnie włosomaniaczkę i jeszcze większą kosmetykoholiczkę, ale też pozwoliło mi poznać wiele tajników pielęgnacji, makijażu i dzięki blogom odkryłam produkty godne polecenia, teraz gdy czegoś szukam to nie na KWC czy innych stronach, interesują mnie tylko rzetelne opinie na blogach.
Mam nadzieję, że wśród Was są osoby, którym także pomogłam i mam nadzieję, że będziecie nadal śledzić bloga :) Może będę nagrywać też czasem jakieś filmiki na YT, ale to się okaże.

Statystyki bloga:

Na dzień dzisiejszy bloga odwiedziło: 105 920
Publicznych obserwatorów jest: 404
Postów: 174
Fan Page działa od: 28.09.2011 r.
Polubili na FB: 100

A teraz skromny urodzinowy konkurs...

Do wygrania są 3 lakiery Wibo z serii Cracking Coat. Zwycięzca będzie sobie mógł wybrać 3 kolory spośród 6 dostępnych :) do tego dorzucam skromną niespodziankę!




REGULAMIN KONKURSU 

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga www.shopping-of-wena.blogspot.com.
2. Fundatorem nagrody jest firma Wibo oraz organizatorka www.shopping-of-wena.blogspot.com.
3. Należy mieć ukończone 18 lat lub przedstawić pisemną zgodę rodziców/prawnych opiekunów. 
4. Produkty są nowe i nie podlegają wymianie na nagrodę pieniężną.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy być publicznym obserwatorem bloga lub polubić Fan Page bloga.
6. Blogi lub konta założone tylko w celu udziałów w rozdaniach/konkursach nie będą brane pod uwagę.
7. Należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Jaki jest według ciebie "przepis" na popularność bloga?
8. Należy swoje dane oraz odpowiedź wpisać w formularzu email, tym samym autor przyjmuje warunki regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
9. Termin nadsyłania zgłoszeń: 3.08.2012 r. do 20.08.2012 r.
10. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na blogu do 7 dni od zakończenia konkursu.
11. Zwycięzce wybiera organizatorka na podstawie najciekawszej i najpomocniejszej odpowiedzi na pytanie konkursowe. 
12. Zwycięzca musi do 7 dni od podania wyników na blogu nadesłać swoje dane osobowe potrzebne do wysyłki nagrody oraz numery trzech wybranych lakierów spośród sześciu dostępnych (na adres mail: shoppingofwena@wp.pl), w przypadku nie nadesłania danych w terminie, organizatorka wybierze innego zwycięzce. 
13. Koszty wysyłki pokrywa organizatorka, wysyłka tylko na terenie Polski. 
14. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 
15. Niniejszy regulamin wchodzi w życie w dniu ogłoszenia rozdania i obowiązuje aż do zakończenia.
 


  • Imię/nick - pod jakim  obserwujesz bloga lub imię i pierwsza litera nazwiska pod jakim lubisz na Facebook'u.
  • Podaj swój adres email.
  • W wiadomości wpisz odpowiedź na pytanie.

Zobacz także inne posty

16 KOMENTARZE