Przegląd moich pędzli: Hakuro, Essence, E.L.F. + debiut na YT ;)

17:00

Cześć dziewczyny ;)

Nie pisałam kilka dni, ale na blogi zaglądałam i planowałam w międzyczasie co się nowego pojawi na blogu. Na pewno jutro możecie się spodziewać płynnej bazy typu Durline z Inglota, ale jest to wersja Kobo ;) a 21.08. czeka na Was recenzja dwóch cieni do powiek firmy Mariza, zaś 22.08. ogłoszę, kto wygrał urodzinowy konkurs :) Tyle z zapowiedzi, a dzisiaj pomęczę Was swoją osobą w nieco innej odsłonie. Nie jest to na stałe, wątpię bym się wdrążyła w vlogerstwo, zdecydowanie wolę słowo pisane, ale mam 2 filmiki i chcę się z Wami z nimi podzielić, bo nie każdy lubi dłuższe notki czy w ogóle czytanie, niektórzy wolą słuchać. Chciałam spróbować jak to jest, nie ukrywam, że chciałam też wypromować bloga przez YT, co z tego wyniknie zobaczymy. Na razie nie mam w planie nowych filmików, chyba, że spotka się to z pozytywnym odzewem i zostanę do tego zmotywowana to może czasem coś dla Was nagram ;)

W filmiku pokazuję Wam pokrótce każdy z moich pędzli, nie mam ich wiele i nie jestem specem, ale moim zdaniem każda wskazówka przed zakupem się przyda. Są to pędzle:
- Zestaw 8 pędzli Hakuro: 

  • twarz: H50s podkład w tym mineralny; H13 rozświetlacz, modelowanie twarzy; H21 róż, bronzer, rozświetlacz ;H60 korektor


  • oczy: H70 nakładanie cieni, łuk brwiowy; H77 rozcieranie cieni; H80 kąciki, kreski przy linii rzęs; H85 brwi, eyeliner


- E.L.F. kabuki do pudru i różu w tym mineralne (recenzja)


- Essence:
  •  gel eyeliner brwi, rozcieranie kresek, eyeliner płynny i żelowy, nakładanie cieni na mokro, na sucho
  • smokey eyes kulka do rozcierania cieni (recenzja)


- I jeden pędzel typu flat do podkładu, stara wersja Sephory bądź Douglas (?)


Edit: 

** Mycie pędzli
: jakieś denko np. po kremie lub niski kubeczek, woda, łagodny szampon np. Babydream, opłukuję pędzel na przemiennie (woda, szampon, woda), aż woda będzie czysta. Pędzel myjemy i kładziemy do suszenia skuwką do dołu! Nadmiar wody delikatnie odsączamy, np. w papierowy ręczniczek, pozostawiamy do wyschnięcia.


FILMIK

Będę wdzięczna za kciuki w górę ;)



Zobacz także inne posty

29 KOMENTARZE