Wakacyjna przerwa techniczna ;)

21:56

Uprzejmie informuję, że w końcu znalazłam ofertę last minute wartą uwagi ;) Niestety znów padło na Egipt, ale chociaż hotel jest mega (Stella Makadi Gardens, ale możemy korzystać także ze starszej części Beach&Spa).

Na spontanie i trochę na wariata, bo wszystko na szybko, ale na szczęście wiele mi nie trzeba, a i tak jestem już spłukana, więc zbędne rzeczy mnie nie kuszą. Hotel ma wszystko co trzeba i nie mamy zamiaru się z niego ruszać przez tydzień, co mieliśmy zwiedzić, to zwiedziliśmy rok temu.
Wylot mamy jutro w nocy, także o 7 rano będziemy na miejscu, w końcu relaks i drineczki z palemką na plaży (szkoda tylko, że ich alkohol taki marny ;P ), przewidziany powrót 7 września. Szkoda tylko, że ominie mnie przedpremierowy event Sephory w Warszawie, na który zostałam zaproszona :(
Do zobaczenia za tydzień :) Mam nadzieję, że wrócę :p

Kilka zdjęć (kliknij aby powiększyć) na pożegnanie, po powrocie wrzucę co nieco i jak mi się uda, to będzie notka z czym kosmetycznym się zabrałam na taki wyjazd ;) 3majcie się ciepło! 







Więcej zdjęć: tutaj. 

Zobacz także inne posty

9 KOMENTARZE