Nail Tek Foundation II, jakie efekty u mnie?

12:01

Od 2009 roku jestem dyplomowaną stylistką paznokci. Byłam znudzona robieniem w kółko krótkich delikatnych frenchy, z ew. delikatnym wzorkiem, szalałam, więc na swoich paznokciach i swoje naturalne paznokcie nosiłam tylko maksymalnie 2 tygodnie, a później od nowa.
A tutaj przykłady tego, jak się "nosiłam":





 Będąc w szkole kosmetycznej już nie szalałam  ale nieprzerwanie przez rok nosiłam sztuczne paznokcie, które malowałam lakierami. Spróbujcie sobie wyobrazić stan moich paznokci, gdy w końcu postanowiłam dać im szansę...

Nie lubiłam swoich paznokci odkąd pamiętam. Były cienkie i ostre jak żyletki. Trzy paznokcie rosły owalnie, a dwa kwadratowo, często się zadzierały. Zapuszczałam je zawsze pod sztucznymi paznokciami, efekt był, ale na krótko, gdyż paznokcie były osłabione co jest normalne. Miałam też kiedyś nawyk obgryzania paznokci, a przez wiele wiele lat pozostało mi strzelanie nimi o zęby, a jak zrobił się zadzior wprost nie mogłam się powstrzymać... Kiedy zaoferowano mi kurację Merz Spezial, postanowiłam, że jest to dobry moment by wziąć się w garść, bo choć czasem tęsknię do długich i ozdobnych paznokci, zaczęła mi się podobać naturalna nie za długa płytka i malowanie lakierami, czego wcześniej nie znosiłam.
Początkowo zażywając Merz Spezial używałam odżywki multiwitaminowej z Biogena Pharma, którą dostałam w czerwcowym Shiny Boxie, wcierałam także olejki w skórki i nie malowałam paznokci lakierami.
Sama odżywka dużo nie zdziałala, ale widziałam jak po Merz Spezial odrastają mi mocniejsze paznokcie, co wcześniej się nie zdarzało, gdyż rosły mi cienkie i nic nie mogłam z tym zrobić. Niestety posiałam zdjęcie paznokci od razu po zdjęciu sztucznych paznokci, pozostaje Wam je sobie wyobrazić, natomiast po miesiącu kuracji odżywką i MS wyglądały tak:


Cienkie, nie równe, przebarwione, jeszcze widać zadzierające się skórki, ale uwierzcie, że tutaj i tak prezentują się dobrze ;)
Postanowiłam kupić Nail Tek'a FII. Przez 1,5 miesiąca stosowałam go solo, skórki zabezpieczałam oliwką, przez 5 dni nakładałam codziennie nową warstwę, później zmywałam zmywaczem bez acetonu i powtarzałam malowanie odzywką i tak w kółko. Później stosowałam go jako bazę pod lakier.
Na dzień dzisiejszy moje paznokcie wyglądają tak:


Paznokcie są mocne, mają jednolity koloryt bez przebarwień, nie zadzierają się, nie łamią, są elastyczne, ale twarde. W końcu udało mi się je zapuścić, skórki są odżywione olejkami, a ja zadowolona :)
Dużo zasługi ma w tym MS, niestety w sprawie cery tylko mi zaszkodził, ale uważam, że kuracja NT także na wiele się tutaj zdała, warto go stosować zawsze jako bazę, a okresowo robić sobie kurację, NT + suplement + zero lakierów + olejki na skórki.

Nail Tek FII nie każdemu pomaga, ale to też wina tego, że jest wiele podróbek, a i każdy jest inny i działać na niego będzie co innego. Polecam jednak spróbować, gdyż obecnie NT można kupić nawet za 10 zł. Mój kupiłam na Allegro, pochodzi od dystrybutora NT - A.I. Polska.


Produkt przychodzi do nas w opakowaniu z ulotką, na której opisane są wszystkie dostępne formuły Nail Teka i ich zastosowanie.
Buteleczka jest spora, 15 ml, pędzelek jak w standardowym lakierze, dobrze się nim maluje.
Sama odżywka ma postać mlecznej mazi, trzeba uważać, gdyż z tego co wiem szybko gęstnieje w buteleczce.
Uważajcie by nie zalać skórek, a o to nie trudno, gdyż konsystencja jest dość lejąca, a zawarty w odżywce formaldehyd może je bardzo wysuszać.
Na buteleczce z boku macie miarkę, widzicie ile Wam ubywa produktu podczas kuracji. Moim zdaniem odżywka jest wydajna, używam jej trzeci miesiąc i dopiero jestem lekko poniżej miarki z napisem 1/2, a używam jej zawsze jako bazy, co 2-3 dni zmywając lakier nakładam nową warstwę.

Jako, że odżywka zawiera formaldehyd, może powodować uczulenia, płytka może na nią źle zareagować, no i jak wspomniałam, bez zabezpieczenia skórek można je doprowadzić do opłakanego stanu. Niestety większość odżywek dostępnych na rynku posiada w sobie tą truciznę... co zrobić.

Jeśli nie próbowałyście polecam, jeśli już używałyście to piszcie jak odżywka sprawdziła się u Was ;) 


Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE