Neonowy róż na paznokciach seria Safari od Quiz Cosmetics.

12:30

Po moich kliku bitwach udało mi się wyhodować paznokcie, na które spoglądam z dumą, a nie z pogardą. Nie zajęło mi to nawet tak dużo czasu jak się spodziewałam, mam tylko nadzieję, że efekt nie będzie się cofał, a brnął do przodu. Nie są idealne, ale jak na mnie, osobę, która kiedyś obgryzała paznokcie, zawsze je pchała do dzioba i lubiła nimi strzelać o zęby (wiem, okropny nawyk), a do tego od roku nie przerwania maltretowała je sztucznymi paznokciami, to powiem Wam jest efekt, który wkrótce Wam zademonstruję (efekty przed i po kuracji), ale dzisiaj zacznę od lakieru, który tego lata był moim ulubionym. 
Neony królują, ja swój różowy neonek dostałam w ramach współpracy z Quiz Cosmetics i jak go zobaczyłam wydobyłam z siebie "wow".
Czy to na bladej czy opalonej dłoni, neonowy róż wygląda świetnie. Początkowo bałam się, że może wyglądać tandetnie jak u cekinowej panienki z solarki, ale wygląda świetnie!




Lakier Safari PINK 


Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. 
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.

Cena: ok. 4 zł 
Dostępność: sklep online QC oraz niektóre drogerie prywatne 


Moja opinia:

Lakier jest sporych gabarytów, 12 ml umieszczone w szklanej solidnej buteleczce z nakrętką, której motyw zebry bardzo mi się podoba.
Pędzelek jest bardzo wygodny, łatwo i precyzyjnie nałożymy lakier nie zalewając przy tym skórek, sama konsystencja jest średnio gęsta, bardzo dobrze się nią maluje.




Pigmentacja jest świetna, już jedna warstwa wystarczy, ale ja z przyzwyczajenia i z przezorności, że na pewno nigdzie nie będzie prześwitów nakładam dwie. 
Lakier nie schnie w nieskończoność, wystarczy 10 minut by mieć pewność, że jest suchy i nie jest miękki, co kończy się odbitkami na paznokciach, które nas tylko drażnią.
Jakość jak na tą cenę jest świetna, na stronie Quiz jest to 3,68 zł! Moim zdaniem rewelacja.
Lakier utrzymuje się na moich paznokciach 2 dni, później gdzie nigdzie zaczyna lekko odpryskiwać, ale mnie to jakoś nie dziwi, bo droższe lakiery na moich pazurach bez dobrego topu nawet na bazie wytrzymują maks 3 dni (nie licząc lakierów z Inglota). A za taką cenę i jakość, nie jest to dla mnie żaden minus! Poza tym nigdy nie sugeruję się tym co pisze producent, bo to często zwykłe mydlenie oczu.
Mogę spokojnie polecić Wam te lakiery, jest w ofercie wiele świetnych kolorków i rodzajów, matowe, brokatowe, french, magnetic, perłowe, standardowe, a z neonów znajdziecie jeszcze pomarańczowy, żółty i zielony.



Miałyście lakiery z tej serii? Chwalicie je sobie?


** Produkty otrzymałam od firmy Quiz Cosmetics, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.


Zobacz także inne posty

24 KOMENTARZE